آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: سیتی به دنبال رایس

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

پیشی گرفتن منچسترسیتی از آرسنال در مسیر جذب دکلان رایس، احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید و اشتباهات جنجالی داور بازی فرانسه و ایتالیا در رقابتهای یورو زیر 21 سال تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (جمعه 23 ژوئن 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا را می‌ خوانید:

مارکا در اقدامی جالب برنامه فصل 24-2023 لالیگا را روی جلدش کار کرده و از تیتر “لیگی که رؤیای ما را می‌سازد” بهره برده است.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه آ.اس همچنان درگیر وضعیت کیلیان امباپه است: “سودوکوی امباپه” عنوانی است که با عکسی از وضعیت سردرگم این بازیکن منتشر شده است.

روزنامه موندو دپورتیوو با انتشار عکس هافبک کروات اینتر روی جلد از تیتر “بروزوویچ تصمیم بگیر” استفاده کرده است. این بازیکن مورد توجه باشگاه‌های سعودی قرار دارد و بارسلونا هم وضعیت او را بررسی می‌کند.

بالای صفحه هم به این اشاره شده که اولین الکلاسیکوی فصل آینده در تاریخ 29 اکتبر برگزار می‌شود.

آردا گولر شخصیت اصلی جلد امروز اسپورت است. تیتر “جواهر دکو” برای استعداد فنرباغچه چاپ شده است که بسیاری از تیم های اروپا به دنبال جذب او هستند. این روزنامه توضیح می‌دهد بار دیگر گولر در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته که با هدایت دکو در حال پیشروی است تا روی خرید او کار کند.

علاوه بر این، بارسا می‌تواند قرارداد گاوی و آرائوخو را با تایید هیئت مدیره ثبت کند. این یکی از موضوعاتی بوده که این باشگاه در ماه‌های اخیر روی آن کار کرده است.

عناوین اصلی روزنامه‌های ایتالیا را می خوانید: 

تیتر یک روزنامه چاپ امروز گاتزتا دلو اسپورت “دربی کامل” است. روی تیتر “تونالی به لیگ برتر، اینتر و میلان چه برخوردی” دیده می‌شود. در توضیح این تیتر می‎‌خوانیم: “تورام: نراتزوری سعی می‌کند او را از آینتراخت فرانکفورت بگیرد. لوکاکو: او به روسونری نه می‌گوید، اما ژانگ را با دستپاچه می‌کند. فراتسی: در ملاقات با ساسولو، ماروتا کارت بروزو را پیشنهاد دارد. فراتسی: من قبلاً تصمیم گرفته‌ام که کجا بازی کنم. من با بارلا؟ می‌تواند انجام شود…”

همچنین به اتفاقات جنجالی دیدار بین تیم‌های فرانسه و ایتالیا در رقابت‌های زیر 21 سال یورو که گل مسلم ایتالیایی ‌ها مردود اعلام شد پرداخته شده است: “رسوایی، بدون VAR، ایتالیا در یورو زیر 21 سال از ایتالیا سرقت شد. اشتباهات باورنکردنی داوری: فرانسه 2-1 برد.”

کوریره دلو اسپورت در تیتر یک امروزش تایید کرد که یوونتوس توماس پارتی را جذب می‌کند: “یووه، این توماس است. بازیکن غنایی آرسنال در صورت خروج رابیو اولین گزینه است. قراردادی به ارزش 18 میلیون، او قبلا با شرایط توافق کرده است.”

پایین تیتر اصلی عنوان “رسوایی در یورو” دیده می‌شود که در توضیح آن نوشته شد: “پنالتی رد شد، گل مردود شد و توپ از خط عبور کرد: داور شوکه‌کننده بدون VAR، تسلیم تیم زیر 21 ساله‌ها مقابل فرانسه.”

تصویری از خشم ژوزه مورینیو پایین صفحه با تیتر “یوفا، مورینیو جدا شد” به چشم می‌خورد. در ادامه این عنوان اینطور توضیح داده شد: “ژوزه مجمع فوتبال یوفا را ترک کرد: من دیگر به آن اعتقاد ندارم. استعفا نامه به بوبان ارسال شد.”

“یووه-یوفا، این حس یک توافق است” به عنوان تیتر اصلی روزنامه توتو اسپورت چاپ شده است. این تیتر اینگونه توضیح داده شده است: “لیگ کنفرانس را رها کنید، تخته را پاک کنید: برای رسیدن به توافق تلاش کنید. برای جلوگیری از عواقب بدتر، با چفرین نیز سازش کنید. اولین سرنخ: یووه از لیست تیم های واجد شرایط در وب سایت یوفا ناپدید شد. سپس تصحیح می‌شود: خطای انسانی…”

اتفاقات بازی فرانسه و ایتالیا اینجا هم دیده می‌شود: “سرقت از آتزوری، رسوایی داوری. یورو زیر 21 ساله‌ها: فرانسه با پیروزی دزدی! بدون تکنولوژی: دو پنالتی رد شد، اشتباه هنگام 2-1، گل تساوی بلانووا برای 2-2 ثبت نشد. گل عالی پلگری کافی نیست.”

عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیس را می خوانید:

“فریاد رایس” در حالی روی جلد استار اسپورت منتشر شده که عکس این بازیکن میان تصویر میکل آرتتا و پپ گواردیولا وجود دارد. در واقع این فریاد استعاره از حسرت آرتتا است که تلاش داشت تا بازیکن وستهام را جذب کند که حالا با ورود سیتی کارشان سخت شد.

در ستون سمت چپ اینطور مشخص شده که چلسی برای فروش میسون مونت به پرداخت 60 میلیون پوند قانع می‌شود.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا