آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رسمی: ستاره بارسلونا قراردادش را تمدید کرد

باشگاه بارسلونا امروز تایید کرد که قرارداد الخاندرو بالده تا سال 2028 با بند فسخ یک میلیارد یورویی تمدید شده است.

الخاندرو بالده (19 ساله) تا سال 2028 به عنوان بازیکن بارسلونا به فوتبالش ادامه خواهد داد. باشگاه بارسلونا امروز چهارشنبه اعلام کرد که مدافع چپ جوان قراردادش را برای پنج فصل آینده تمدید کرده و این بازیکن آینده‌دار بند فسخ یک میلیارد یورویی نیز دارد تا تداوم حضور او را تضمین کند.

مراسم امضای قرارداد تمدید الخاندرو بالده فردا با حضور بازیکن و خوان لاپورتا (رئیس) در کمپ ویلانووا در ساعت 13:15 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

 

البته الخاندرو بالده و همچنین لامین یامال قراردادهای خود را قبل از سفر به تور تابستانی ایالات متحده تمدید کرده بودند، اما رسمی شدن قراردادهای جدید آنها در انتظار حل و فصل وضعیت مالی باشگاه بود و دو طرف در برخی جزئیات مربوط به دستمزد نیز باید به نتیجه می‌رسیدند.

گروه نرم افزاری ماهور

آلخاندرو بالده در سال 2011 زمانی که تنها 8 سال داشت وارد آکادمی لاماسیا شد و از آن زمان تاکنون در تمام رده‌های فوتبال پایه بارسا بازی کرده تا اینکه در فصل گذشته در تیم اصلی خود را به جای جوردی آلبا تثبیت کرد و نقش مهمی در قهرمانی بارسلونا در لالیگا داشت.

 

او دو فصل پیش اولین بازی خود را مقابل بایرن مونیخ انجام داد و اکنون با 56 بازی، یک گل و 6 پاس گل یکی از بازیکنان مهم این تیم است تا دیگر جای خالی آلبا حس نشود.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا