آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پوست‌اندازی آبی‌ها در رفسنجان؛ «ساپینتو» و چالش استراحت به ستاره‌ها

انتظار می‌رود استقلال با ترکیبی متفاوت در دیدار با مس رفسنجان حاضر شود.

آبی‌پوشان پایتخت از شانس حداقلی برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم برخوردار هستند اما شاگردان ریکاردو سا پینتو برای حفظ امید و انگیزه‌شان به دنبال پایانی موفق در فصل جاری هستند و در صورت لغزش احتمالی پرسپولیس و سپاهان در مسابقات امروز و برد احتمالی آبی‌ها در رفسنجان، معادلات به سود استقلال تغییر می‌کند و امید به اردوی شاگردان سا پینتو باز می‌گردد. سرمربی استقلال که نیم‌نگاهی به موفقیت در جام حذفی هم دارد، به دنبال آن است تا با ترکیبی متفاوت تیمش را در رفسنجان به میدان بفرستد.

 

سا پینتو برای سفر به رفسنجان به 2 ستاره کلیدی تیمش استراحت داده و روزبه چشمی در کنار آرش رضاوند بازیکنانی هستند که در تهران مانده‌اند تا مراحل درمانی خود را پشت سر بگذارند و برای دیدارهای بعدی آماده شوند. در کنار چشمی و رضاوند، ابوالفضل جلالی هم در فهرست آبی‌ها نیست تا همچنان این مدافع جوان که سابقه بازی در جام جهانی 2022 را دارد، دور از تفکرات ریکاردو سا پینتو باشد و احتمال جدایی‌اش در پایان فصل تقویت شود.

 

در انتظار حضور احتمالی «مرادمند»

حسین حسینی با وجود عملکرد ضعیف در دیدار با صنعت‌نفت آبادان احتمالاً بازهم دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها خواهد بود. ریکاردو سا پینتو در بازی گذشته به زوج عارف غلامی و رافائل سیلوا اعتماد کرد اما نمایش پرنوسان سیلوا باعث شده تا احتمالاً این مدافع باتجربه در مسابقه امروز نیمکت‌نشین شود و محمدحسین مرادمند جانشین او در ترکیب استقلال خواهد شد. صالح حردانی گزینه در دسترس ریکاردو سا پینتو برای حضور در سمت راست خط دفاعی آبی‌ها در غیاب کوین یامگا است و در سمت چپ هم جعفر سلمانی و رضا میرزایی هستند که به نظر می‌رسد با توجه به علاقه سا پینتو، سلمانی امروز در ترکیب اصلی حضور یابد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

خط هافبک آبی‌ها دگرگون می‌شود

روزبه چشمی و آرش رضاوند جایی در فهرست استقلال برای مسابقه امروز ندارند و همین مسئله باعث شده تا خط میانی آبی‌ها دستخوش تغییرات مهمی شود. به نظر می‌رسد که زبیر نیک‌نفس جانشین روزبه چشمی در میانه زمین خواهد شد و مهدی مهدی‌پور هم به جای آرش رضاوند در ترکیب اولیه آبی‌ها قرار می‌گیرد تا نیک‌نفس و مهدی‌پور در کنار سعید مهری مثلث خط میانی آبی‌ها را شکل بدهند. بازیکنان جوانی مانند امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری هم دیگر گزینه‌های در دسترس ریکاردو سا پینتو هستند.

 

«ساپینتو» و چالش تغییر در خط حمله

محمد محبی و مهدی قایدی هفته‌های پرنوسانی را پشت سر می‌گذرانند و از روزهای اوج خود فاصله گرفته‌اند. ریکاردو سا پینتو بازیکنانی مثل رضا میرزایی، سجاد شهباززاده و امیرعلی صادقی را در دسترس دارد که احتمال ورود آن‌ها به ترکیب استقلال در مسابقه امروز وجود دارد اما به نظر می‌رسد که سا پینتو در ترکیب اولیه تیمش بازهم به زوج بوشهری میدان خواهد داد و برای انتخاب مهاجم هدف هم بعد از گلزنی پیمان بابایی در دیدار قبلی، احتمال حفظ او در ترکیب آبی‌ها وجود دارد و امیرارسلان مطهری دیگر گزینه در دسترس سا پینتو برای حضور در خط حمله آبی‌ها محسوب می‌شود.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا