آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رم ۱-۲ میلان: تسخیر پایتخت با لشکر ۱۰ نفره

رم با نتیجه ۲ بر یک در خانه مغلوب میلان 10 نفره شد.

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ ایتالیا، ۲ تیم میلان و رم در استادیوم الیمپیکو به مصاف هم رفتند که این مسابقه دقایقی پیش با نتیجه ۲ بر یک به اتمام رسید. میلان با پنالتی ژیرو و ضربه نمایشی لیائو پیش افتاد اما اخراج توموری در دقیقه ۶۰ باعث شد شاگردان مورینیو تا مرز به تساوی کشیدن کار پیش بیایند. گل دیرهنگام اسپیناتزولا اما برای کسب امتیاز در خانه کافی نبود و میلان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

 

گلزنی مجدد ژیرو

بازی با حملات مداوم میلان و سلطه شاگردان پیولی بر جریان توپ آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی، دروازه رم بارها تهدید شد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۷ روسونری صاحب یک ضربه پنالتی شد. یک دوی روبن لوفتوس چیک و اولیویه ژیرو، ۲ بازیکن سابق چلسی، منجر به نفوذ لوفتوس چیک به درون محوطه جریمه رم شد و در حالی که او در آستانه باز کردن دروازه قرار داشت، بعد از برخورد با روی پاتریسیو زمین خورد. دخالت VAR و باربینی ویدئویی تصاویر حکم به پنالتی داد تا ژیرو پشت توپ قرار گیرد. مهاجم فرانسوی و قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ هیچ مشکلی برای باز کردن دروازه نداشت و با به ثمر رساندن سومین گلش در سومین مسابقه فصل، میلان را پیش انداخت.

 

شلیک استثنایی لیائو

نیمه اول با وجود حملات مکرر با همان نتیجه یک بر صفر به سود میلان خاتمه یافت اما در ابتدای نیمه دوم، خیلی زود برتری روسونری ۲ برابر شد. روی یک حمله از سمت راست، ارسال کات‌دار کالابریا به میانه‌های محوطه جریمه رسید تا رافائل لیائو با یک ضربه برگردان دیدنی از ارتفاع پایین تور دروازه پاتریسیو را بار دیگر به لرزه درآورد.

گروه نرم افزاری ماهور

تنها ۱۳ دقیقه بعد از به ثمر رسیدن گل دوم میلان، فیاکو توموری به دلیل خطا روی آندریا بلوتی کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. مورینیو تلاش کرد با به زمین فرستادن مهره‌های تازه‌نفس همچون روملو لوکاکو، ریکاردو پاگانو، ادواردو بووه و لئوناردو اسپیناتزولا خط دفاعی سرخ و سیاه‌ها را تهدید کند اما تلاش‌های رم در دقایق پایانی تقریباً بی‌فایده بود. اسپیناتزولا البته در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه یکی از گل‌های خورده را جبران کند. شوت او بعد از برخورد به کالولو منحرف شد؛ به گونه‌ای که مانیان شانسی برای دریافت توپ نداشت. گلادیاتورها با تنها ۲ شوت در چارچوب مسابقه را به اتمام رساندند. جالوروسی حالا سومین مسابقه فصل جدید سری آ را هم بدون پیروزی پشت سر گذاشته و با کسب فقط یک امتیاز، تنها لاتزیو و امپولی را (با یک بازی کمتر) در جدول لیگ پایین‌تر از خود می‌بیند. میلان اما با حفظ رکورد پیروزی در تمام مسابقات همچنان به صدر جدول سری آ چسبیده.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا