آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رودی فولر ناجی آلمان شد؛ انگلیس، برنده نبرد همسایگان

دو تیم انگلیس و آلمان در برابر اسکاتلند و فرانسه پیروز شدند.

در چهارچوب مسابقات دوستانه ملی، دیشب تیم‌های انگلیس و اسکاتلند به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی به نتیجه 3 بر یک به سود انگلیس به پایان رسید. این 2 تیم برای نخستین بار در 150 سال پیش در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر رفته بودند و این بازی با وجود دوستانه بودن، به نوعی نبرد حیثیتی محسوب می‌شد.

 

در دیگر بازی دوستانه و مهم دیشب، ۲ تیم آلمان و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلمان به پایان رسید. چند روز پیش سرمربی تیم ملی آلمان یعنی هانسی فلیک به دلیل کسب نتایج ضعیف و شکست تحقیر آمیز مقابل ژاپن از سمت خود برکنار شده بود و رودی فولر در راس یک گروه ۳ نفره به عنوان سرمربی موقت تیم هدایت آن‌ها را بر عهده داشت.

جنگ تمام عیار در اسکاتلند 

اسکاتلند که از سال 1985 تاکنون موفق نشده بود در خانه خود، تیم انگلیس را شکست دهد, امیدوار بود در این بازی دوستانه موفق به این کار شود اما در نهایت انگلیس موفق شد در این بازی به پیروزی برسد. این پیروزی, ششصدمین پیروزی تیم ملی انگلیس در تاریخ بود. انگلیس در 12 بازی اخیر خود، 34 گل به ثمر رسانده و این آمار بسیار خوبی برای این تیم است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

انگلیس در این مسابقه یک بازی چشم نواز از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه 32 اولین گل این تیم توسط فیل فودن به ثمر رسید. در همین نیمه و چند دقیقه بعد گل دوم توسط جود بلینگام به ثمر رسید تا این اعجوبه 20 ساله هم در باشگاه و هم در تیم ملی ارزش خود را به اثبات برساند. بازیکنان اسکاتلند در مصاف با بازیکنان انگلیس حرفی برای گفتن نداشتند و اشتباهات متعدد از آن‌ها کار را برای سه شیر راحت‌تر کرده بود. در نهایت نیمه اول با حساب ۲ بر صفر به سود انگلیس به پایان رسید.

 

نیمه دوم برای اسکاتلند هجومی‌تر آغاز شد. آن‌ها به دنبال کم کردن فاصله بودند. حملات این تیم در نهایت در دقیقه 67 این تیم را به گل اول رساند. گل به شکلی جالب بر روی پاس اندی رابرتسون و توسط مدافع تیم انگلیس یعنی هری مگوایر وارد دروازه شد. بازی با حساب دو بر یک به سود انگلیس در جریان بود. این گل موجب شد سه شیر حملات خود را به روی دروازه بیشتر کنند تا بتوانند دوباره اختلاف را به عدد ۲ برسانند و در نهایت در دقیقه 82 هری کین موفق شد گل سوم تیم را به ثمر برساند.

 

در نیمه دوم اسکاتلند بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، اما موفق نشد گل‌های بیشتری به ثمر برساند و در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود انگلیس به پایان رسید.

مانشافت متحول شده به دنبال بازگشت به اوج 

آلمان که با هدایت رودی فولر و بعد از جدایی هانسی فلیک با ترکیبی هجومی در برابر فرانسه به میدان آمده بود, خیلی زود در دقایق ابتدایی نیمه به گل اول رسید، این تیم در دقیقه ۴ مسابقه توسط توماس مولر موفق شد دروازه فرانسه را باز کند تا هواداران تیم به روزهای خوب در آینده امیدوارتر شوند. در دقایق بعدی فرانسه به دنبال جبران نتیجه بود و موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل به دست آورد اما موفق به گلزنی نشد. در دقیقه 26 مسابقه ایلکای گوندوگان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و مولر بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، این موضوع برای بارسلونا و هواداران آن‌ها خوشایند نیست.

 

آلمان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. فرانسه هم حملات زیادی بر روی دروازه حریف تدارک دید اما در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات ۲ تیم آغاز شد. فرانسه نمی‌خواست بازنده این بازی باشد و آلمان قصد داشت پیروزی را در این مسابقه به دست بیاورد. حملات فرانسه بیشتر و بیشتر شد اما راهی به چارچوب دروازه نداشت. در نهایت آلمان در دقیقه 87 موفق شد گل دوم را توسط سانه به ثمر برساند. همه چیز برای پیروزی مانشافت حاضر و آماده بود اما چند دقیقه بعد یک ضربه پنالتی به سود فرانسه اعلام شد و گریزمان موفق شد آن را تبدیل به گل کند. این گل نتوانست مانع شکست فرانسه شود و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آلمان به پایان رسید تا این تیم به روزهای خوب خود امیدوار باشد.

 

در دیگر مسابقات دوستانه مراکش با نتیجه یک بر صفر از سد بورکینافاسو گذشت، سنگال با نتیجه یک بر صفر مغلوب الجزایر شد، ساحل عاج و مالی به تساوی سفر بر صفر رسیدند و عربستان بار دیگر با هدایت مانچینی با ننتیجه یک بر صفر مغلوب کره جنوبی شد تا مانچینی دومین شکست متوالی‌اش را روی نیمکت عربستان تجربه کند.

61 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا