آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونمایی رم از سردار در شب رویایی؛ عجب خط حمله‌ای!

سردار آزمون در بازی رم و امپولی، برای اولین بار فرصت حضور در زمین با پیراهن تیم جدیدش را پیدا کرد.

شروع بد رم در این فصل سری آ و پیروز نشدن در 3 هفته ابتدایی، باعث شده بود آن‌ها با انگیزه‌های زیادی میزبان امپولی، تیم آخر جدول باشند. انگیزه‌هایی که حاصل آن یک برد عجیب 7-0، برای رمی‌ها بود. رم که در این مسابقه برای اولین بار با زوج دیبالا و لوکاکو وارد زمین شده بود، توانست با درخشش آن‌ها و نمایش خوب کریستانته، 7 بار دروازه حریفش را باز کند. سردار آزمون و آندره‌آ بلوتی، دو مهاجم ذخیره رم در این مسابقه بودند که نیمه دوم، به زمین رفتند. بلوتی دقیقه 64 جای دیبالا را گرفت و آزمون، دقیقه 84 جانشین لوکاکو شد. این مسابقه، اولین حضور آزمون در ترکیب رم بود.

 

سردار در دقایق کوتاه حضورش، فقط یک لمس توپ داشت و فرصتی برای درخشش پیدا نکرد. او اما امیدوار است این مسابقه، بتواند شروع روزهای خوبش با پیراهن رم باشد. آمادگی بالای دیگر مهاجمان رم، کار آزمون را سخت می‌کند. دیبالا در بازی با امپولی دو گل زد، لوکاکو یک بار دروازه حریف را باز کرد و بلوتی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده بود، توانست دو پاس گل بدهد. تامی آبراهام، دیگر مهاجم رم تا پایان نیم فصل اول غایب خواهد بود و آزمون باید تا آن زمان، بتواند جایگاه محکمی در ترکیب تیمش پیدا کند.

 

سعید عزت‌اللهی که پس از تمدید قرارداد به ترکیب وایله برگشته، در بازی با راندرز بازیکن ثابت تیمش بود. وایله در این مسابقه، 2-1 شکست خورد. میلاد محمدی هم پس از مدت‌ها، در بازی حساس با المپیاکوس جاشین احسان حاج‌صفی شد و در ترکیب اصلی آ.ا.ک به میدان رفت. محمدی با 11 بازپس‌گیری توپ، عملکرد بسیار خوبی برای آ.ا.ک داشت. این بازی در نهایت، با مساوی 1-1 به پایان رسید.

گروه نرم افزاری ماهور
59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا