آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

زلزله در نوکمپ؛ پایان کار ژاوی در بارسلونا

ژاوی در انتهای فصل از بارسا جدا خواهد شد.

ژاوی هرناندز اعلام کرد در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ فوتبال اسپانیا از هدایت بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد. نتایج غم‌انگیز بارسلونا طی ماه‌های گذشته هفته به هفته بیشتر شد و به شکست سنگین مقابل رئال مادرید در دیدار نهایی سوپرجام و حذف از جام حذفی اسپانیا انجامید. بارسلونا شنبه شب با ارائه یک نمایش متزلزل و پر فراز و نشیب، متحمل شکست عجیب ۵ بر ۳ مقابل ویارئال شد و نخستین پس‌لرزه این باخت سنگین اعلام پایان همکاری ژاوی و بارسلونا بود.

اسطوره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بلوگرانا را به قهرمانی مقتدرانه در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا رساند اما عملکرد دفاعی که نقطه قوت آبی‌اناری‌ها در فصل پیش بود این بار به نقطه ضعف این تیم تبدیل و باعث شد عمر ژاوی روی نیمکت بارسلونا کوتاه باشد. جالب اینکه ژاوی چندی پیش از آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد سخن گفته بود اما حالا که فاصله با صدر جدول رقابت‌های لالیگا به ۱۰ امتیاز رسیده، خروجی جلسه او و لاپورتا چیزی جز خروج از باشگاه نبود.

ژاوی در مورد تصمیم خود گفته: «در تاریخ ۳۰ ژوئن از سمت خود در باشگاه کناره‌گیری خواهم کرد. این تصمیمی بود که درباره آن با رئیس باشگاه و اعضای کادر فنی گفت‌وگو کردم. بارسا به یک تغییر جهت احتیاج دارد. گمان می‌کنم اتفاق به تغییر تحرک باشگاه کمک خواهد کرد و همچنان باور دارم ما می‌توانیم فصلی کاملاً خوب داشته باشیم. باید قبل از خودم به سرنوشت باشگاه فکر کنم.» بارسلونا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده اما در صورت ادامه روند فعلی، هیچ شانس معقولی برای کسب جام در این فصل نخواهد داشت.

گروه نرم افزاری ماهور
10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا