آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سانه، مانع اخراج مانه؛ فداکاری در حد بوندس‌لیگا!

سانه فرشته نجات مانه شد.

به گفته نشریه بیلد، پس از درگیری عجیبی که بین سادیو مانه و لروی سانه در تیم بایرن مونیخ رخ داد، سانه با میانجیگری مانع اخراج هم تیمی‌اش از این تیم شد.

 

پس از شکست 3 بر صفر بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، سادیو مانه در رختکن این تیم به لروی سانه حمله کرد و تبعات این درگیری همچنان برای او ادامه‌دار بوده است. پس از این درگیری، مانه از همراهی تیمش برای بازی با هوفنهایم محروم شد و بنا به گفته نشریه بیلد، باید مبلغی در حدود 500 هزار یورو به عنوان جریمه بپردازد. براساس گزارش رسانه‌ها، لروی سانه که خودش قربانی خشم مانه پس از بازی بود با پا درمیانی کردن از مسئولان بایرن مونیخ درخواست کرده سادیو مانه را از تیم اخراج نکنند. بنابراین مسئولان تیم تصمیم گرفتند تا با یک جلسه محروم کردن از بازی و جریمه نقدی برای این بازیکن سنگالی، این مساله را حل کنند و او را از تیم اخراج نکنند.

 

عدم ارسال توپ و کتک کاری

در جریان بازی این تیم با منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در یک صحنه سادیو مانه از لروی سانه درخواست توپ کرده بود اما سانه این کار را انجام نداد. این مساله موجب مشاجره این 2 در زمین شد و پس از آن درگیری به رختکن هم رسید و در نهایت مانه به دهان سانه مشت زد و در آخر هم بقیه بازیکنان تیم این 2 را از یکدیگر جدا کردند.

گروه نرم افزاری ماهور
48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا