آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ستاره‌های منچستریونایتد به بایرن رسیدند

میسون مونت و رافائل واران بعد از سپری کردن دوران نقاهت از مصدومیت، به تمرینات گروهی منچستریونایتد بازگشته‌اند.

اوضاع برای منچستر یونایتد خوب پیش نمی‌رود، در کنار عملکرد ضعیف و اعتراضات هواداران و بازیکنان سابق این تیم مانند گری نویل و ریو فردینالند به مسئولان باشگاه، تیم اریک تن هاخ با مشکل کمبود بازیکن هم دست به گریبان است. در بخش هجومی تیم، آنتونی و جیدون سانچو به دلایل انضباطی از تمرین با تیم کنار گذاشته شده‌اند و چندی پیش آرون ون بیساکا، مدافع تیم هم برای مدتی نامعلوم مصدوم شد تا تن هاخ برای انتخاب ترکیبش، در بازی خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ تحت فشار زیادی قرار داشته باشد.

 

البته امروز تن‌هاخ بعد از روزها حاشیه و بدشانسی، دو خبر خوب دریافت کرد. واران و مونت هر دو موفق شدند در آخرین تمرینات گروهی تیم قبل از بازی مقابل بایرن شرکت کنند تا تن هاخ دست بازتری برای انتخاب ترکیب و یا تعویض در این بازی داشته باشد. واران از بازی مقابل ناتینگهام فارست به دلیل کشیدگی عضلانی به مدت سه هفته و میسون مونت به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ و در حدود یک ماه از میادین دور بودند.

 

بازی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در چهارچوب دور گروهی مسابقات چمپیونزلیگ فردا شب، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار خواهد شد.

گروه نرم افزاری ماهور

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا