آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ستاره برزیلی در لیست دست‌نیافتنی‌های بارسا؛ الهلال – نیمار، تمام؟

نیمار راهی عربستان شده است.

بمب‌های لیگ عربستان همچنان در حال ترکیدن است. در جدیدترین نقل و انتقالات بزرگ، حضور نیمار ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن در الهلال است. این بازیکن رایزنی برای بازگشت به بارسا را آغاز کرده بود و با وجود مخالفت ژاوی، مدیران این باشگاه قصد داشتند شرایط را برای حضور دوباره او در این تیم فراهم کنند که ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه عربستانی الهلال شرایط را به صورت کلی تغییر داد.

 

پیشنهاد هنگفت ارائه شده از سوی الهلال باعث شد این ستاره برزیلی به صورت کلی از فکر پیوستن به بارسا خارج شود و وسوسه دریافت دستمزد سالانه 160 میلیون یورویی نظر او را عوض کرد. پاری سن ژرمن هم که پیش از این با جدایی او موافقت کرده بود در مذاکره با الهلال به توافق رسید تا او در یک‌قدمی پیوستن به این باشگاه و خیل بازیکنانی که در تابستان امسال از فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شدند، قرار بگیرد.

 

طبقه گفته رسانه‌های اسپانیایی نیمار مراحل تست پزشکی باشگاه جدیدش را در همان پاریس انجام خواهد داد و نوبت تست از مدت‌ها قبل توسط باشگاه الهلال رزرو شده است. الهلالی‌ها برای خرید این بازیکن برزیلی با باشگاه فرانسوی به توافق رسیدند و مدیر برنامه نیما در حال بررسی متن قرارداد با تیم جدیدش است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

گفته شده قرارداد ۲ ساله نیمار با الهلال ۳۲۰ میلیون یورو خواهد بود که تقریبا او به ازای هر ساعت ۱ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا