آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرمربی سابق بایرن در یک‌قدمی نیمکت آلمان

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال آلمان یولیان ناگلزمان و یورگن کلوپ را به ترتیب به عنوان مربی‌های بعدی خود در نظر گرفته است.

در حالی که به خاطر اختلاف بر سر مسائل مالی گفته می‌شد احتمال دارد یولیان ناگلزمان به عنوان گزینه اصلی نتواند با فدراسیون فوتبال آلمان به توافق برسد، اکنون انتظار می‌رود به‌زودی به عنوان مربی جدید تیم ملی آلمان معرفی شود. همچنین این مربی هنوز تحت قرارداد بایرن مونیخ است اما گویا این باشگاه نیز قصد دریافت مبلغی در خصوص فسخ قرارداد او را ندارد.

 

به گزارش بیلد، فدراسیون فوتبال آلمان و یولیان ناگلزمان بر سر قراردادی تا پایان رقابت‌های یورو 2024 که به میزبانی همین کشور برگزار خواهد شد، با یکدیگر به توافق رسیدند و اکنون مذاکرات تنها بر سر برخی جزئیات ادامه دارد. قرارداد این مربی 36 ساله با بایرن مونیخ فسخ خواهد شد و باواریایی‌ها به DFB این اجازه را می‌دهند که بدون پرداخت هیچ‌گونه پولی، مربی پیشین‌شان را به خدمت بگیرند. ناگلزمان نیز برای به دست گرفتن هدایت مانشافت راضی به کاهش حقوق خود شده و دستمزد هفت میلیون یورویی‌اش در مونیخ را به چهار میلیون یورو کاهش داده است.

 

مکسیمیلیان کخ از AZ نیز گزارش داده ناگلزمان قصد از دست دادن فرصت هدایت تیم ملی آلمان در یک یوروی خانگی را ندارد اما تنها تا پایان این رقابت‌ها این شغل را قبول می‌کند که پس از آن، بتواند به فوتبال باشگاهی برگردد. از طرفی DFB نیز پس از پایان مسابقات یورو، به احتمال زیاد یورگن کلوپ از لیورپول را به عنوان مربی بعدی خود بر می‌گزیند.

گروه نرم افزاری ماهور
60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا