آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سوسیداد و اثبات لیاقت حضور در لیگ قهرمانان؛ فاتحان مادونینا، زمین‌گیر در «سن‌سباستین»

شاگردان سیمونه اینزاگی به سختی از سن‌سباستین جان سالم به در بردند.

هنوز شکست تحقیرآمیز میلانی‌ها در دربی مادونینا به دست شاگردان سیمونه اینزاگی نقل محافل ورزشی بود که نراتزوری در ایالت باسک برای گرفتن یک امتیاز جان به لب شد. شاگردان اینزاگی در سن‌سباستین و در ورزشگاه آنوئتا یا همان «رئاله آرنا» ( به دلایل تبلیغاتی) به مصاف رئال سوسیداد رفتند. در نهایت تیم سخت جان، بهای تجربه کم خود را با از دست دادن 3 امتیاز ارزشمند این دیدار پرداخت.

 

قانونِ تیمی که نزند، می‌خورد!

گل برایس مندس در دقیقه 4 بازی، شروعی وحشتناک برای اینتر در جو سنگین باسکی‌ها بود. شاگردان ایمانول آلگواسیل در طول بازی 14 شوت را روانه دروازه حریف کردند که بیش از یک سوم آن در چهارچوب بود. اختلاف کم 2 تیم در تعداد پاس‌های رد و بدل شده و همچنین درصد پاس‌های سالم، به خوبی ثابت کرد شاگردان ایمانول با شایستگی کامل به عنوان نماینده فوتبال اسپانیا در لیگ قهرمانان حاضر شده‌اند. فشارهای سوسیداد پس از گل اول بی‌نتیجه ماند و 2 تیم با همان نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شدند. نیمه دوم، غلبه تجربه بر انگیزه رقم خورد. شاگردان سیمونه اینزاگی هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر شدند، توانستند به دروازه سوسیداد هم نزدیک شده و در نهایت در دقیقه 87 با گل لائوتارو مارتینز، بازی را به تساوی کشانده و یک امتیاز بسیار سخت را به دست بیاورند. ایمانول پس از رقم خوردن این تساوی به خبرنگاران گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و باید 3 بر صفر به پیروزی می‌رسیدیم. این تساوی دردآور بود. ما بارها فرصت تمام کردن کار را داشتیم و تمام آن را از دست دادیم. با این وجود امیدوارم هواداران با سر بالا و احساس غرور از تیم خود به خانه رفته باشند.»

 

سرمربی اینتر هم اینگونه به بازی خوب سوسیداد واکنش نشان داد: «آنها خیلی خوب بازی کردند و ما هم پس از دریافت گل اول که شرایط سختی را برایمان ایجاد کرد، هرکاری توانستیم انجام دادیم و در نهایت به تساوی رسیدیم. گاهی وقت‌ها باید به حریف تبریک گفت و اینجا باید به سوسیداد تبریک بگویم. آنها علاوه بر اینکه تیم بسیار خوبی دارند، 3 یا 4 بازیکن بسیار تعیین کننده را در اختیار دارند.»

گروه نرم افزاری ماهور
50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا