آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران دوشنبه ۱۹ تیر؛ یک تیم و چند مهاجم؟

کمال کامیابی‌نیا پس از جدایی ناخواسته از پرسپولیس، به اصفهان رفت تا پیراهن ذوب آهن را بپوشد.

سپاهان که فصل پیش آقای گل لیگ را در اختیار داشت، این فصل همچنان مهاجم می‌خرد و عیسی آل‌کثیر، آخرین خرید این تیم اصفهانی است. آل‌کثیر که پس از مذاکرات طولانی با مدیران پرسپولیس بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده بود، با سپاهان قرارداد بست تا در کنار کاوه رضایی، رضا شکاری و رضا اسدی، یکی دیگر از مهاجمان جدید ژوزه مورایس برای فصل آینده باشد.

 

جدایی حسینی از کایسری

مجید حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم کایسری‌اسپور ترکیه با انتشار یک استوری جدایی خود از این تیم را اعلام کرد. حسینی دو فصل عضو کایسری‌اسپور بود و ۶۳ بار با لباس این تیم به میدان رفت. او در سوپرلیگ ترکیه سابقه بازی برای ترابزون‌اسپور را هم در کارنامه دارد.

 

منشا به فولاد پیوست

گادوین منشا مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان، با امضای قراردادی ۲ ساله راهی فولاد خوزستان شد. منشا در ۲ فصل حضورش در مس رفسنجان، ۵۲ بازی برای این تیم انجام داد و آمار ۱۷ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرلک با پرسپولیس تمدید کرد

با اعلام باشگاه پرسپولیس، میلاد سرلک هافبک‌ این تیم قراردادش را با سرخ‌پوشان به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. سرلک فصل گذشته در همه رقابت‌ها، ۳۱ بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و آمار ۲ گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

 

کامیابی‌نیا به ذوب‌آهن پیوست

کمال کامیابی‌نیا هافبک‌ فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی ۲ ساله به ذوب‌آهن پیوست. ذوب‌آهن ششمین تیم کامیابی‌نیا، پس از راه‌آهن، مس کرمان، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس در لیگ برتر خواهد بود.

 

واکنش هاشمی‌نسب به عدم حضورش در استقلال

مهدی هاشمی‌نسب با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، درباره عدم حضورش در کادر فنی استقلال، خطاب به هواداران این تیم نوشت: «مشکلات این جانب برای عدم حضور در استقلال تا این لحظه، نه مشکلات مالی بوده ، نه تلفن بنده خاموش بوده است و نه ممنوع الکار بوده‌ام و در حال حاضر لحظات آرامی را سپری می‌کنم.»

 

دو خرید مهم برای ملوان

محمدرضا خانزاده و محمدحسین اکبرمنادی با عقد قراردادهایی یک و ۲ ساله به ملوان پیوستند.

بازگشت کولیبالی به فولاد

موسی کولیبالی که در نیم‌ فصل لیگ گذشته، از فولاد جدا شده بود، بار دیگر با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم بازگشت.

 

آل‌کثیر به سپاهان‌ پیوست

عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با امضای قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست. مهاجم ۳۳ ساله سابق پرسپولیس، در همه رقابت‌ها، ۵۹ بازی برای این تیم انجام داد و آمار ۱۹ گل، ۳ پاس گل و ۶ کسب پنالتی را به ثبت رساند و به همراه سرخ‌پوشان پایتخت موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی شد.

 

قلی‌زاده از شارلوا جدا شد

صفحه اینستاگرام باشگاه شارلوا با انتشار پیامی از جدایی علی قلی‌زاده وینگر ۲۷ ساله این تیم خبر داد: «پس از سال‌ها خدمت خوب و وفادار به گورخرها، علی قلی‌زاده برای کشف افق‌های جدید به پرواز در می‌آید.» قلی‌زاده در همه رقابت‌ها، ۱۴۳ بازی برای شارلوا انجام داد و آمار ۲۳ گل و ۲۶ پاس گل را به ثبت رساند. از لخ‌پوزنان لهستان به‌ عنوان مقصد قلی‌زاده یاد می‌شود.

 

پرسپولیس قید سلمانی را می‌زند؟

گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی بنا به دلایلی قید جذب این بازیکن را زده و به نوعی سلمانی از تفکرات او برای پیوستن به این تیم خارج شده است. در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد سلمانی احتمالا راهی تیمی جز پرسپولیس خواهد شد.

 

جذب بازیکن خارجی پرسپولیس منتفی شد؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس امروز اعلام کرد: «با جذب میلاد سرلک فهرست 19 نفره این تیم تکمیل شده و دیگر نمی‌توانند بازیکن جدیدی جذب کنند.» به این ترتیب بعید است که پرسپولیس بازیکن خارجی دیگری بخواهد جذب کند زیرا در آن صورت باید بازیکنی از فهرست تیم کنار گذاشته شود.

 

آغاز مذاکرات استقلال برای جذب قایدی

علی خطیر مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه شباب الاهلی امارات علاقه باشگاه جهت جذب مهدی قایدی را اعلام کرد. این نامه به صورت رسمی روز دوشنبه به باشگاه اماراتی ارسال شد تا به این ترتیب مذاکرات برای انتقال قایدی رسما آغاز شود.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا