آخرین مطلباخباربازی هاداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیش‌بینی کامپیوتری از سرنوشت لیگ برتر؛ سیتی قهرمان می‌شود، لستر می‌افتد

کامپیوترها، شانس قهرمانی منچسترسیتی را بیش از آرسنال می‌دانند!

برخلاف 2 اسطوره سابق توپچی ها یعنی ایان رایت و دیوید سیمن که کماکان آرسنال را شانس نخست قهرمانی این فصل لیگ برتر می‌دانند، حالا با کاهش فاصله دو تیم به 6 امتیاز در صدر جدول و با توجه به بازی عقب افتاده منچسترسیتی و دیدار رو در روی 2 تیم بالانشین جزیره در ورزشگاه اتحاد، بسیاری از کارشناسان سرنوشت قهرمانی را در دستان شاگردان گواردیولا می‌بینند.

 

موسسه تحقیقاتی 538 آمریکا با توجه به جدیدترین اطلاعات استخراج شده از شرایط لیگ برتر، به وسیله سوپرکامپیوترهای پیش‌بینی‌کننده اقدام به پیش‌بینی وضعیت نهایی جدول لیگ برتر کرده است. مطابق این پیش بینی سیتیزن‌ها با کسب 21 امتیاز از 9 بازی پیش روی خود با 88 امتیاز برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی را از خود خواهند کرد. شاگردان آرتتا که 8 بازی را در پیش روی خود می‌بینند با کسب 14 امتیاز در این رقابت فشرده پشت سر منچسترسیتی با 87 امتیاز در جایگاه دوم جدول خواهد ایستاد. توپچی‌ها علاوه بر دیدار فینال‌گونه در مقابل منچسترسیتی در هفته سی و چهارم میزبان رقیب سنتی و آبی پوش خود یعنی چلسی هستند و هفته بعد از آن، نیوکاسل را در سنت‌جیمزپارک ملاقات می‌کنند.

 

کسب سهمیه؛ رقابتی در حد قهرمانی

اما در کنار رقابت حساس بر سر عنوان قهرمانی، جدال کسب سهمیه‌های اروپایی با ناکامی تاتنهام به پایان خواهد رسید. براساس این پیش‌بینی، نیوکاسل با کسب 16 امتیاز از دیدارهای باقی مانده خود با 72 امتیاز بالاتر از منچستریونایتد و تاتنهام در جایگاه سوم خواهد ایستاد. شیاطین با 71 امتیاز و ایستادن در جایگاه چهارم آخرین نماینده انگلیس در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان می‌شود. تاتنهام و برایتون با ایستادن در جایگاه پنجم و ششم، لیورپول را از راهیابی به لیگ اروپا هم ناامید خواهند کرد و شاگردان کلوپ بر اساس این پیش بینی فصل آینده در لیگ کنفرانس اروپا توپ می‌زنند. چلسی با حضور سومین سرمربی فصل خود همچنان بحران را در اردوی خود می‌بیند و با کسب 12 امتیاز از بازی های پیش رو فصل را با 51 امتیاز و در رتبه دهم به اتمام می‌رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

جنگ سقوط در انتهای جدول

در دیگر کورس مهیج لیگ برتر انگلیس از میان 9 تیم کاندیدای سقوط که با فاصله 10 امتیاز در رتبه‌های نهم تا بیستم جدول قرار دارند، ساوتهمپتون کم‌ترین شانس برای ابقا در سطح اول فوتبال انگلیس را دارد و مطابق این پیش‌بینی با 31 امتیاز کار را در آخرین رتبه جدول تمام خواهد کرد. ناتینگام فارست که پس از سالها حضور مجدد در لیگ برتر را تجربه می‌کند و با خریدهای پرشمار خود انتظارات برای کسب نتایج مطلوب را بالا برده بود با قرار گرفتن در جایگاه نوزدهم، دیگر تیم سقوط کننده لیگ برتر می‌‌شود. رقابت بر سر آخرین تیم باقی مانده در فصل جاری لیگ برتر بین 2 تیم اورتون و لسترسیتی خواهد بود که براساس جدول ارائه شده، احتمالا تافی‌ها امسال نیز در واپسین روزهای باقی مانده در میان بزرگان فوتبال انگلیس باقی خواهند ماند و این لسترسیتی، قهرمان فصل 2016-2015 لیگ برتر با یک امتیاز کمتر از این اورتون و قرار گرفتن در جایگاه هجدهم راهی دسته پایین‌تر می‌شود.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا