آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شایعه‌ای که رسمی شد؛ معارفه «رحمتی» در کسوت سرمربی نساجی

سرمربی جدید نساجی مازندران امروز به صورت رسمی معارفه شد و «مهدی رحمتی» در نقش سرمربی جدید قرمزپوشان قائمشهری با این تیم به توافق رسید.

مدیران باشگاه نساجی بعد از عملکرد ضعیف تیم‌شان در لیگ برتر و جام حذفی، تصمیم گرفتند تا به سراغ تغییر در کادرفنی بروند و عملکرد ضعیف کارلوس هرناندس در نقش سرمربی و کسب یک برد در 7 مسابقه و تحمل 3 شکست پیاپی در 3 بازی پایانی فصل باعث شد تا این سرمربی اسپانیایی خیلی زود به پایان کارش در فوتبال ایران برسد. بعد از برکناری هرناندس، مذاکرات با گزینه‌های موردنظر برای پذیرش هدایت تیم نساجی در فصل آینده آغاز شد.

 

ایزد سیف‌الله‌پور که در نقش مدیرعامل نساجی بود بعد از پایان فصل از سمتش کنار رفت و جای خود را به صادق درودگر داد که به نظر می‌رسد این تغییر مدیریتی در روند مذاکرات با مربیان هم موثر بود. مازنی‌ها که در فصل جدید به جز حضور در لیگ برتر و جام حذفی باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم آماده کنند، به دنبال انتخاب بهترین گزینه بودند و همین مسئله باعث شد تا نام چند گزینه به میان آید.

 

درودگر مدعی شد که او به دنبال انتخاب سرمربی خارجی بوده اما هیات‌مدیره باشگاه نساجی مخالفت کرده و همین مسئله باعث شد تا رقابت برای رسیدن به نیمکت تیم نساجی میان ساکت الهامی و مهدی رحمتی باشد. در شرایطی که گفته می‌شد الهامی آماده بازگشت به نساجی است و در یک‌قدمی پذیرش هدایت این تیم قائمشهری قرار دارد، اما معادلات علیه او تغییر کرد و با وجود کناره‌گیری از سمت سرمربیگری تیم هوادار، ساکت الهامی که همراه نساجی توانست قهرمانی جام حذفی را به‌دست آورد، نتوانست برای بازگشت به نیمکت این تیم مذاکرات مثبتی را داشته باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مدیران باشگاه نساجی بعد از عدم توافق با ساکت الهامی به سراغ مهدی رحمتی رفتند؛ سرمربی‌ای که در تیم‌های شهرخودرو خراسان و آلومینیوم اراک عملکرد قابل‌قبولی از خود به جای گذاشته بود و در شرایطی که تصور می‌شد رحمتی برای لیگ بیست‌وسوم هم روی نیمکت تیم اراکی باقی بماند، اما به‌یکباره بعد از طرح پیشنهاد باشگاه نساجی، مهدی رحمتی تصمیم گرفت تا در فضایی دوستانه از سمت خود در تیم آلومینیوم اراک کناره‌گیری کند.

 

در سودای دومین حضور در لیگ قهرمانان آسیا!

مهدی رحمتی بعد از چند نوبت مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه نساجی، سرانجام امروز (سه‌شنبه) در جلسه‌ای با صادق درودگر حضور پیدا کرد و به توافقات نهایی رسید تا برای مدت 2 فصل در نقش سرمربی تیم نساجی مازندران کارش را پیش ببرد. رحمتی امروز قراردادش را به صورت رسمی با تیم نساجی امضا کرد تا در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در قامت سرمربی تیم نساجی فعالیت داشته باشد.

 

سرمربی 40 ساله و جدید تیم نساجی مازندران، حالا باید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. نساجی طبق سهمیه‌بندی انجام شده باید در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی شرکت کند و مهدی رحمتی که در اولین سال سرمربیگری‌اش با تیم شهرخودرو خراسان در لیگ قهرمانان حضور پیدا کرد، حالا باید در دومین چالش با تیم نساجی در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کند. مازنی‌ها در فصل اخیر لیگ برتر در رتبه سیزدهم جدول کارش را به پایان بردند که مدیران باشگاه نساجی امید دارند که با حضور مهدی رحمتی شرایط آن‌ها در لیگ برتر تغییر کند.

 

نساجی مازندران سومین تیم مهدی رحمتی در عرصه مربیگری محسوب می‌شود؛ او در نقش سرمربی کارش را بلافاصله بعد از پایان دوره فوتبالش، در تیم شهرخودرو خراسان آغاز کرد و سپس در تیم آلومینیوم اراک کار خود را ادامه داد. مهم‌ترین دستاورد مهدی رحمتی در سالیان اخیر، حضور تیم آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی است که حالا رحمتی امید دارد بتواند رزومه خود را در سال پیش‌رو پربارتر کند. جالب آنکه در روزهای گذشته، شایعه حضور رحمتی در تیم استقلال مطرح شده بود اما این سرمربی جوان با حضور در تیم نساجی به شایعات پایان داد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا