آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شبیه‌سازی لیگ قهرمانان آسیا در ترکیه؛ تیمِ رحمتی برای تجربه تاریخی آماده می‌شود

تیم نساجی مازندران با برنامه‌ای ویژه مشغول گذراندن اردوی آماده‌سازی خود در کشور ترکیه است.

نساجی مازندران اولین تیمی بود که برای حضور در لیگ بیست‌وسوم شرایط کادرفنی خود را تعیین‌تکلیف کرد و به سرعت کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آغاز نمود؛ به‌طوری‌که مازنی‌ها در گام نخست به سراغ استخدام مهدی رحمتی در نقش جانشین کارلوس هرناندس رفتند و بعد از این تغییر مهم روی نیمکت، براساس لیست بازیکنان موردنیاز رحمتی فعالیت نقل‌وانتقالاتی نساجی در بازار تابستانه آغاز شد تا آن‌ها بتوانند از زمان پیش‌فصل به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

 

رحمتی با توجه به شرایط فنی نساجی در فصل گذشته، به دنبال تغییر و تحولات اساسی در فهرست این تیم بود که به نظر می‌رسد خواسته این سرمربی جوان محقق شده و نگاهی به فعالیت نساجی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه نشان می‌دهد که مازنی‌ها توانسته‌اند عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارند و در تمامی پست‌ها، بازیکنان موردنیاز مهدی رحمتی جذب و بازیکنانی که او تمایلی به جذب‌شان نداشت، در لیست مازاد قرار گرفته و از جمع قرمزپوشان قائمشهری جدا شدند.

 

8 ورودی در مقابل 16 خروجی!

مازنی‌ها عنوان پررفت‌وآمدترین تیم بازار نقل‌وانتقالات تابستانه را یدک می‌کشند و گفته می‌شود که همچنان احتمال تغییر و تحولات در فهرست تیم نساجی وجود دارد. محمدرشید مظاهری در کنار وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی 8 بازیکن جدیدالورود نساجی هستند و در نقطه مقابل 16 بازیکن فصل گذشته از فهرست این تیم قائمشهری خارج شدند که سرشناس‌ترین آن‌ها، علیرضا حقیقی، حامد شیری، مسعود شجاعی، اکبر صادقی، علی شجاعی و ایوب کلانتری محسوب می‌شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مهدی رحمتی البته برای تقویت روند نقل‌وانتقالاتی تیمش در بازار تابستانه نسبت به جذب دو مهاجم برزیلی اعلام نیاز کرده است. گفته می‌شود که قرار است دو گزینه موردنظر رحمتی در اردوی ترکیه به جمع شاگردان او اضافه شوند و در نقطه مقابل، کریم اسلامی از تیم نساجی مازندران جدا خواهد شد تا شمار ورودی و خروجی‌های نساجی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به عدد 27 برسد که رکوردی عجیب و جالب‌توجه است.

 

اردوی ترکیه، نقطه پایان یک پیش‌فصل موفق برای نساجی

نساجی مازندران که عازم کشور ترکیه شده، در گرین پارک اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کرده و مازنی‌ها که خود را برای ثبت اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند، در تلاش هستند تا در اردوی ترکیه با انجام چند بازی دوستانه بین‌المللی آمادگی فنی خود را محک بزنند. در این میان گفته می‌شود که قرار است شاگردان مهدی رحمتی 3 بازی دوستانه برگزار کنند و جالب آنکه گویا طبق هماهنگی‌های انجام شده، هر 3 بازی دوستانه تیم نساجی مقابل حریفان عربستانی خواهد بود.

 

شاگردان رحمتی روز گذشته در مقابل الخلیج عربستان اولین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه را برگزار کردند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم نساجی تا هفته آینده در اردوی ترکیه کارش را دنبال می‌کند که گفته می‌شود ابها عربستان، حریف احتمالی شاگردان مهدی رحمتی خواهد بود و رایزنی‌ها برای انجام سومین بازی دوستانه هم در حال انجام است. کادرفنی نساجی با توجه به اولین تجربه حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال آن است تا با برگزاری بازی‌های دوستانه با حریفان عربستانی، آمادگی فنی تیمش را برای حضور در این مسابقات بالا ببرد.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا