آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کمپین پرسپولیسی‌ها علیه رویاهای شجاع؛ خلیل‌زاده و بازگشتی که سخت شد

به نظر می‌رسد که شجاع خلیل‌زاده کار سختی برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت دارد.

یحیی گل‌محمدی با وجود آنکه تیمش فصل موفقی را در فاز دفاعی پشت سر گذاشت و به پشتوانه عملکرد خوب خط دفاعی توانست به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دست پیدا کند، به دنبال تغییر و تحولات در ساختار دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت است. سرمربی پرسپولیس در فصلی که گذشت سعی کرد تا ساختار دفاعی تیمش را ترمیم کند که با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی، خواسته‌های یحیی گل‌محمدی محقق شد و خط دفاعی مستحکمی برای پرسپولیس شکل گرفت.

 

گولسیانی و پورعلی‌گنجی در حالی در فصل اخیر در اکثریت مسابقات در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت کنار یکدیگر به میدان رفتند که بازیکنانی مانند فرشاد فرجی و علی نعمتی هم دیگر گزینه‌های در دسترس یحیی گل‌محمدی بودند. گل‌محمدی با توجه به سهمیه به‌دست آمده برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است و همین مسئله باعث شده تا او در فهرست خرید خود نام محمدحسین کنعانی‌زادگان را قرار بدهد و گفته می‌شود در صورت عدم توافق با گولسیانی، سرمربی پرسپولیس به جذب شجاع خلیل‌زاده هم تمایل دارد.

 

شجاع، گزینه‌ای که فعلاً در اولویت نیست!

شجاع خلیل‌زاده بعد از یک فصل ناموفق در الاهلی قطر، قراردادش با این تیم تمدید نشده و به دنبال انتخاب تیم جدیدش است. در این میان، گفته می‌شود که نام این مدافع باتجربه در فهرست اولیه یحیی گل‌محمدی قرار نداشته اما با توجه به عدم توافق احتمالی با گیورگی گولسیانی در زمینه مسائل مالی، گل‌محمدی به مدیران باشگاه اعلام کرده که در صورت عدم حفظ گولسیانی، آن‌ها می‌توانند با شجاع خلیل‌زاده وارد مذاکره شوند. البته که پرسپولیسی‌ها با وجود منع امضای قرارداد دلاری و یورویی در تلاش هستند تا گولسیانی را برای ماندن در پرسپولیس متقاعد کنند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

خلیل‌زاده به نظر می‌رسد تنها در شرایطی شانس بازگشت به پرسپولیس را دارد که شرایط برای ادامه همکاری با گولسیانی فراهم نباشد. نکته جالب‌توجه اینکه یحیی گل‌محمدی با وجود آنکه مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی را در دسترس دارد، گفته می‌شود از مدیران باشگاه خواسته در کنار تمدید قرارداد گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم به خدمت بگیرند تا ساختار دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت تقویت شود. این مسئله نشان می‌دهد که تمدید قرارداد گولسیانی و جذب کنعانی‌زادگان نسبت به خرید خلیل‌زاده برای یحیی گل‌محمدی در اولویت قرار دارد.

 

هواداران هم موافق جذب خلیل‌زاده نیستند!

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران که در مسابقات کافا به دلیل مصدومیت حضور نداشت، در کنار آنکه باید رضایت یحیی گل‌محمدی را برای حضور دوباره در پرسپولیس جلب کند، با چالشی به نام جلب رضایت هواداران پرسپولیس هم مواجه است. در روزهای گذشته که شایعاتی درباره حضور احتمالی شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس مطرح شده بود، در فضای مجازی کمپین‌هایی علیه حضور دوباره خلیل‌زاده در پرسپولیس ایجاد شده تا مشخص شود که این مدافع باتجربه در بین هواداران هم از مقبولیت بالایی برخوردار نیست.

 

هواداران پرسپولیس به واسطه حواشی جدایی خلیل‌زاده از پرسپولیس به مقصد الریان قطر از این مدافع باتجربه دلخور هستند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها به حضور دوباره شجاع خلیل‌زاده در تیم‌شان واکنش نشان بدهند. جالب آنکه پیش از مطرح شدن نام خلیل‌زاده برای حضور در پرسپولیس، گفته می‌شد که ژوزه مورایس به دنبال جذب او است اما سپاهانی‌ها حضور نام شجاع خلیل‌زاده در فهرست مورایس را تکذیب کردند تا آینده این مدافع ملی‌پوش در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا