آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شرایط ویژه الاتحاد برای رویارویی با سپاهان؛ نه بنزما رسید، نه کانته و رومارینیو؟

احتمالاً در غیاب 3 چهره سرشناس و کلیدی، الاتحاد عربستان برابر سپاهان ایران صف‌آرایی خواهد کرد.

الاتحاد عربستان و سپاهان ایران فردا (دوشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، برگزارکننده مهم‌ترین تقابل گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند. با توجه به عدم برگزاری دوئل رفت 2 تیم و برتری انضباطی عربستانی‌ها، سپاهانی‌ها با انگیزه انتقام شکست دور رفت به ریاض سفر کرده‌اند و امیدوارند بتوانند به این مهم دست پیدا کنند؛ آن‌هم در حالی‌که شکست دادن الاتحاد می‌تواند باعث صدرنشینی سپاهان در گروه سوم شود و باعث خواهد شد تا الاتحاد عربستان در قامت یکی از 3 تیم برتر دوم راهی مرحله حذفی شود.

 

شاگردان ژوزه مورایس روز گذشته وارد عربستان شدند و دغدغه سرمربی پرتغالی سپاهان، فقدان حضور هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد در فهرست تیمش است اما در نقطه مقابل، شرایط در اردوی الاتحاد بحرانی‌تر است. شاگردان مارسلو گایاردو که توانستند در آخرین بازی‌شان در لیگ عربستان برابر الخلیج با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند و موقعیت خود در رتبه چهارم جدول را تثبیت کردند، حالا برای رویارویی با سپاهان، نمی‌توانند از حضور مهره‌های کلیدی خود در ترکیب‌شان بهره ببرند.

 

طلسم ادامه‌دار علیه فوق‌ستاره فرانسوی

کریم بنزما در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در دور رفت به دلیل مصدومیت غیبت داشت و همراه کاروان الاتحاد به اصفهان هم سفر نکرد. او در 2 بازی اخیر تیمش در دور برگشت در ترکیب اصلی الاتحاد حضور داشت اما در گلزنی ناکام بود و در حالی‌که امیدوار بود بتواند در جدال با سپاهان طلسم‌شکنی کند و اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را به‌ثمر برساند، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن نمی‌تواند تیمش را برای جدال با حریف ایرانی همراهی کند و بزرگ‌ترین غایب الاتحاد در جدال با سپاهان محسوب می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

کانته، غایب بزرگ خط هافبک طلایی‌پوشان

انگولو کانته که در 3 بازی اخیر الاتحاد در لیگ برتر عربستان و لیگ قهرمانان آسیا غایب بوده، همچنان به دلیل مصدومیت از تمرینات تیمش دور است و نمی‌تواند زردپوشان را در جدال با حریف ایرانی همراهی کند تا فقدان نام یک فوق‌ستاره دیگر در فهرست الاتحاد عربستان برای جدال با حریف ایرانی به چشم آید. البته که فابینیو هافبک باتجربه و سابق لیورپول مشکلی برای همراهی الاتحاد در مسابقه فردا ندارد و به نظر می‌آید که او رهبر خط هافبک تیم عربستانی در نبرد با سپاهان خواهد بود.

 

وضعیت مبهم رومارینیو

رومارینیو ستاره برزیلی الاتحاد که در فصل جاری برای این تیم 5 گل زده و 3 پاس گل هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، به دلیل مصدومیت در 3 دیدار اخیر الاتحاد حضور نداشت اما حالا از شب گذشته به تمرینات گروهی این تیم بازگشته است. با این اوصاف و با توجه به برنامه فشرده لیگ حرفه‌ای عربستان، مشخص نیست که آیا گایاردو روی وینگر خوش‌تکنیک تیمش ریسک خواهد کرد و او را در جدال با سپاهان به میدان می‌فرستد یا با توجه به مسجل‌شدن صعود الاتحاد، ستاره برزیلی برابر حریف ایرانی استراحت می‌کند و برای دیدارهای بعدی تیمش خود را آماده خواهد کرد.

8 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا