آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شروعی در قامت یک قهرمان؛ شب پر فروغ خریدهای جدید میلان

میلان در نخستین بازی خود در فصل جدید سری آ به برتری رسید.

تیم میلان در نخستین بازی خود در فصل جدید سری آ ایتالیا به مصاف بولونیا رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود میلان به پایان رسید. بازی در ورزشگاه رناتو دلارا بولونیا برگزار شد و قضاوت آن را لوکا پایرتو بر عهده داشت.

 

در این دیدار خریدهای جدید میلان شب پر فروغی را سپری کردند تا هواداران برای ادامه فصل امیدوارتر شوند.

 

نیمه اول، میلان پر قدرت و جسور

هنوز چند ثانیه از سوت شروع مسابقه نگذشته بود که بولونیا در یک حمله غافلگیرکننده به سمت دروازه میلان یورش برد و مدافع این تیم شوت سرکش خود را روانه دروازه کرد. این شوت تیر دروازه میلان را به لرزه درآورد. شانس با میلان یار بود که این صحنه به گل تبدیل نشد. چند دقیقه بعدی توپ در اختیار میلان قرار داشت اما بولونیا حریف دست و پا بسته ای به نظر نمی رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

 

میلان در دقیقه 11 در اولین حمله خود به سمت دروازه بولونیا یورش برد و همین حمله منجر به گل اول این تیم شد, اولیویه ژیرو زننده این گل زیبا بود. حرکت از پولیشیچ شروع شد، با پاس ریندرز به ژیرو قوت گرفت و با یک حرکت عالی و یک ضربه حساب شده از ژیرو، توپ دور از دستان دروازه بان به تور دروازه بوسه زد.

 

پس از دریافت گل اول, بولونیا در صدد جبران نتیجه برآمد و در دقیقه 15 این شانس را داشت که کار را به تساوی بکشاند اما موفقیتی به دست نیاورد.

 

در حالیکه بولونیا سعی در جبران نتیجه داشت، میلان اجازه این کار را به آنها نداد. میلانی ها در دقیقه 21 موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند.‌این گل یکی از زیباترین گلهای هفته اول سری آ بود که توسط پولیشیچ به ثمر رساند. این بازیکن توپ را در اختیار گرفت و با یک ضربه مهارنشدنی توپ را وارد دروازه کرد. حتی شیرجه بلند دروازه بان در مهار توپ موثر نبود و توپ زوزه کشان به درون دروازه رفت و حساب کار ۲ بر صفر به نفع میلان شد.

 

باز هم حملات میلان ادامه داشت و در دقیقه 27 ژیرو شوت دیگری روانه دروازه کرد که با واکنش دروازه بان همراه بود, توپ به کرنر رفت و لیائو بر روی ضربه کرنر سعی داشت با یک حرکت آکروباتیک دروازه را باز کند اما توپ راهی به دروازه نداشت.

 

در دقیقه 33 موقعیت خوبی برای بولونیا به وجود آمد اما مانیان دروازه بانی نیست که چنین گل‌هایی دریافت کند. در دقایق پایانی نیمه چند موقعیت خوب برای هر دو تیم به وجود آمد. حتی یک ضربه آزاد برای تیم بولونیا شکل گرفت اما ثمری نداشت و نیمه اول با حساب ۲ بر صفر به سود میلان به پایان رسید.

 

نیمه دوم، بازی آرام و مبتنی بر حفظ نتیجه

نیمه دوم آرام آغاز شد. میلان سعی در حفظ توپ داشت و بولونیا با حملاتی نصفه و نیمه سعی در جبران نتیجه می کوشید. در دقیقه 52 یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رخ داد اما داور پنالتی اعلام نکرد و بازی ادامه یافت. در دقایق 58 و 60 بولونیا ۲ موقعیت عالی به دست آورد اما در این ۲ صحنه مانیان ۲ واکنش عالی از خود نشان داد و باز هم شایستگی‌های خود را به اثبات رساند.

 

دقایق بعدی بازی بیشتر در میانه دنبال می شد. گویا میلان از نتیجه به طور کامل راضی بود و سعی در حفظ توپ داشت. بولونیا دیگر توان لازم برای یورش به سمت دروازه میلان را نداشت و خستگی در چهره بازیکنان آنها نمایان بود. میلان در این دقایق دفاع را سرلوحه کار خود قرار داده بود و در توپ‌های برگشت چشم به ضد حملات داشت.

در 15 دقیقه پایانی, بازی کمی با چاشنی خشونت همراه شد و چند کارت زرد از جیب داور خارج شد. در حالی که بولونیا همچنان راهی به دروازه حریف پیدا نمی‌کرد، میلان با چند تعویض، تاکتیک جدیدتری اتخاذ کرد و چند حمله بر روی دروازه بولونیا تدارک دید اما نتیجه همچنان ۲ بر صفر به سود این تیم باقی ماند.

 

در دقیقه پایانی شاهد هنرنمایی رافائل لیائو بودیم. این بازیکن با یک حرکت بسیار عالی خود را به دروازه رساند اما شوتش تیر دروازه را به لرزه درآورد تا لیائو سهمی در گل‌های میلان در این مسابقه نداشته باشد.

 

در نهایت با وجود موقعیتهای ایجاد شده که بیشتر به نفع میلان بود، بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید تا این تیم، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کند.

– میلان در 17 بازی اخیر خارج از خانه خود در برابر بولونیا شکستی را تجربه نکرده بود و این بازی، هجدهمین بازی بدون شکست آن‌ها برابر بولونیا بود.

– ۲ بازی اخیر این تیم در سری آ یک بار با نتیجه مساوی یک بر یک و یک بار نتیجه ۲ بر صفر به سود میلان به پایان رسیده بود.

– در بین سرمربیان میلان، از لحاظ پیروزی در نخستین بازی فصل، تنها فابیو کاپلو رکورد بهتری نسبت به پیولی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا