آخرین مطلباخباراسلایدرمهمترین اخبار روز

شروع تعطیلات چهار ماهه مسی!

حذف اینتر میامی از پلی آف لیگ آمریکا باعث خواهد شد تا بازیکنان این تیم خیلی زودتر از حد انتظارات، تعطیلاتشان را آغاز کنند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در شب بازگشت مسی در مقابل سینسیناتی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از صعود به پلی آف برای مشخص شدن قهرمان مسابقات باز ماند. در حقیقت تیم مسی در حال حاضر در میان پانزده تیم در رتبه چهاردهم قرار دارد وفقط تورنتو پایین تر از انهاست. آنها در بهترین حالت فقط می توانند یک پله در جدول صعود کنند و در صورتی که در بازی باقی مانده خود در مقابل تیم شارلوت پیروز شوند، باز هم شانسی برای صعود به پلی آف نخواهند داشت.

در این شرایط، تعطیلات مسی، بوسکتس، آلبا و سایر بازیکنان اینتر میامی تقریبا از حالا آغاز شده چرا که دو بازی آینده برایشان حالت تشریفاتی را خواهد داشت. در حقیقت فصل جدید در لیگ آمریکا در ماه بهمن آغاز می شود و تا زمان شروع اردوی پیش فصل، مسی می تواند بین سه تا چهار ماه در تعطیلات باشد. این بازیکن در یک ماه اخیر نیز به علت مصدومیت نتوانسته بازی کند و حالا می تواند تعطیلاتش را شروع کند. البته لئو باید در بازیهای ملی پیش رو و همچنین بازیهای ملی آبان ماه حضور پیدا کند تا به تیم ملی آرژانتین برای صعود به جام جهانی کمک کند اما در هر حال لئو نیازی به تمرینات روزمره و حضور در سطح باشگاهی دارد.

باید دید که مسی در دو بازی تشریفاتی اینتر میامی مقابل شارلوت حضور پیدا می کند یا تعطیلاتش از همین حالا شروع می شود.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا