آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شنبه پرحادثه فوتبال انگلیس؛ ادامه تیره‌روزی یونایتد، بازگشت شگفت‌انگیز تاتنهام

تاتنهام و منچسترسیتی باخت را با برد عوض کردند.

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری ۵ مسابقه همزمان ادامه پیدا کرد که طی آن منچستر سیتی با بازگشت در نیمه دوم شکست مقابل وستهام را با پیروزی ۳ بر یک عوض کرد. منچستریونایتد در خانه با نتیجه ۳ بر یک به برایتون باخت تا چهارمین شکست متوالی شیاطین سرخ مقابل آبی و سفیدها به ثبت برسد. تاتنهام بازی باخته را با ۲ گل در دقیقه ۹۸ و ۱۰۱ برنده شد و استون ویلا در شرایطی کاملاً مشابه از سد کریستال پالاس گذشت.

 

بازگشت طوفانی تاتنهام

۲۶ شوت بازیکنان تاتنهام تا پیش از هشتمین دقیقه وقت‌های تلف‌شده راهی به دروازه شفیلد یونایتد پیدا نکرد تا شاگردان هکینگ‌باتم در آستانه پیروزی با تک گل گوستاوو همر قرار بگیرند. دست سرنوشت اما در دقایق پایانی همه‌چیز را از ریشه تغییر داد. ابتدا ضربه سر ریچارلیسون روی ارسال ایوان پریشیچ به گل تبدیل شد.

به محض اتمام خوشحالی بعد از گل با شروع مجدد مسابقه، روی توپ‌گیری در محوطه دفاعی حریف، دژان کولوسفسکی روی پاس ریچارلیسون گل دوم را زد تا یار تعویضی برزیلی یک هفته بعد از اشک‌هایش در بازی تیم ملی کشورش مقابل بولیوی با تأثیر روی هر ۲ گل تیمش در نقش فرشته نجات به بهترین شکل به لیگ برتر سلام دوباره کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

رستاخیز سیتیزن‌ها در نیمه دوم

وستهام در ۸ سال گذشته هرگز موفق به پیروزی در برابر منچسترسیتی نشده بود اما وقتی ضربه سر جیمز وارد پروس، هافبک این روزها آماده چکش‌ها و جانشین خلف دکلان رایس روی ارسال ولادیمیر کوفال به تور دروازه ادرسون رسید، به نظر می‌رسید اوضاع تغییر خواهد کرد. با این حال تغییر چندانی در کار نبود و به محض آغاز نیمه دوم جرمی دوکو با نفوذ به داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دورتر دروازه آرئولا فرستاد تا کار به برابری بکشد. تا ۱۴ دقیقه مانده به پایان مسابقه، نتیجه همچنان مساوی بود تا اینکه روی یک ضد حمله حاصل از ارسال نونس، خولین آلوارس، برناردو سیلوا را صاحب توپ کرد تا با یک شلیک مناسب سیتیزن‌ها را پیش بیندازد.

این پایان کار نبود و گلزن همیشه تشنه تیم، ارلینگ هالند با به ثمر رساندن گل سوم ضمن به فراموشی سپردن موقعیت‌سوزی‌هایش در نیمه اول، خامه اضافی را به کیک بازگشت پپ و تیمش اضافه کرد.

 

قدرترین حریف تاریخ یونایتد

منچستر یونایتد در عین ناباوری چهارمین شکست متوالی خود مقابل برایتون را تجربه کرد تا آمار کلی رقابت‌های ۲ تیم به ۵۰ درصد پیروزی برای هر ۲ طرف برسد. این مقتدرانه‌ترین عملکرد یک تیم انگلیسی مقابل منچستر یونایتد در تاریخ لیگ برتر است. هنوز ۲۰ دقیقه از آغاز کار نگذشته بود که دنی ولبک روی یک ارسال از سمت راست دروازه یونایتد را باز کرد. بخت با منچستر یونایتد یار نبود که شلیک دیدنی مارکوس راشفورد به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و دقایقی بعد نخستین گل راسموس هویلوند با پیراهن شیاطین سرخ به دلیل عبور توپ ازخط عرضی مردود اعلام شد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و آغاز نیمه دوم تازه آغاز سلطه برایتون بود. ابتدا پاسکال گروس با یک حرکت تکنیکی زیبا، قبل از مغلوب کردن اونانا، لیساندرو مارتینس را جا گذاشت و در ادامه ژائو پدرو با ضربه‌ای فنی از آستانه محوطه جریمه برتری را به ۳ گل رساند.

شوت پرقدرت هانیبال مجبری در دقایق پایانی جز خراب کردن کلین شیت استیل ثمر دیگری نداشت و منچستر یونایتد در پنجمین مسابقه فصل سومین شکست را تجربه کرد. عملکرد ضعیف تن هاخ در برابر تیم‌های بزرگ ادامه دارد و این بدترین شروع یونایتد در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا