آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شکست با وجود دبل امباپه؛ آغاز شب‌های سخت انریکه

پاریسن ژرمن با نتیجه ۳ بر ۲ در خانه مقابل نیس شکست خورد.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ ۱ فرانسه، تیم‌های پاری سن ژرمن و نیس در ورزشگاه پارک دپرنس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم نیس به پایان رسید. پاری سن ژرمن با گل ترم موفی از حریف عقب افتاد اما شلیک کیلیان امباپه از آستانه محوطه جریمه کار را به برابری کشید. درخشش موفی باعث شد برتری نیس به ۲ گل برسد و گل دیدنی امباپه در دقایق پایانی ثمری جز کاهش اختلاف نداشت.

 

شلختگی دفاعی

تنها ۲۱ دقیقه از ابتدای کار گذشته بود که پاریسی‌ها گل نخست را دریافت کردند. روی توپ‌گیری از سمت راست، توپ به سرعت به محوطه جریمه رسید تا موفی با یک ضربه زمینی مستقیم دروازه دوناروما را باز کند. پاریس با تمام قوا برای جبران نتیجه جلو کشید تا اینکه کیلیان امباپه روی پاس در عرض اشرف حکیمی با یک شلیک دیدنی کار را به برابری کشاند. نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

شب درخشان مهاجم نیجریه‌ای

ترم موفی، یکی از مهاجمان تازه مطرح شده‌ نسل جدید فوتبال نیجریه، شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت. او بعد از به ثمر رساندن گل نخست با حرکت تکنیکی دیدنی خود از سمت چپ موقعیت را برای گلزنی لابورد مهیا کرد تا با شلیک مهاجم ۲۹ ساله، نیس بار دیگر پیش بیفتد. دقایقی بعد روی یک ضد حمله دیدنی از سمت راست موفی بار دیگر دفاع تیم انریکه را به سخره گرفت و با یک شلیک زمینی دقیق، توپ را از روی خط محوطه جریمه به گوشه دورتر دروازه دوناروما فرستاد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

گل‌های بی‌ثمر امباپه

در شبی که نیمار و مسی، یاران سابق ستاره فرانسوی در ۲ قاره جداگانه در حال دلربایی از هواداران میامی و الهلال بودند، ۲ گل امباپه نتوانست گره از کار فروبسته پاریس باز کند. دقایق اندکی تا پایان وقت قانونی مانده بود که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روی ارسال کولو موانی، با یک ضربه نمایشی استثنایی توپ را به شکل چکشی وارد دروازه نیس کرد تا اختلاف به حداقل برسد. نتیجه اما تا لحظه به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه پابرجا ماند. پاریس حالا از ۵ مسابقه نخست فصل تنها ۲ پیروزی به دست آورده و با ۸ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم‌های لیگ در رده سوم جدول قرار دارد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا