آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شکست تلخ شیاطین مقابل بایرن در فستیوال فوتبالی؛ بازگشت قدرتمندانه آرسنال

بایرن مونیخ در دیداری تماشایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد منچستریونایتد گذشت.

، هفته نخست از دور گروهی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ مسابقه به اتمام رسید که طی آن در مهم‌ترین مسابقه بایرن مونیخ با نتیجه ۴ بر ۳ از سد منچستر یونایتد گذشت. آرسنال با نتیجه ۴ بر صفر آیندهوون را در هم کوبید و اینتر و سویا در مقابل رقیبان با نتیجه مساوی یک بر یک از زمین خارج شدند.

 

برتری بایرن در مسابقه کلاسیک

بازی در دقایق ابتدایی به شکل متعادل و با سلطه نسبی منچستر یونایتد آغاز شد. کریستین اریکسن با درخشش اولریش یک موقعیت عالی را از دست داد و دقایقی بعد لروی سانه روی اشتباه مرگبار اونانا بایرن را به گل برتری رساند. پاس رو به عقب هری کین او را در موقعیت گلزنی قرار داد و شلیک نه‌ چندان پرخطر بال راست ۲۷ ساله با اشتباه اونانا به تور دروازه منچستر یونایتد چسبید.

 

روحیه و انسجام تیمی یونایتد بعد از دریافت این گل حسرت‌ برانگیز زوال پیدا کرد و بایرن در عرض ۴ دقیقه به گل دوم هم رسید. روی نفوذ جمال موسیالا از سمت چپ و پاس به عقب او، سرژ گنبری صاحب توپ شد و او هم در ادامه روند موفق خود مقابل رقیبان انگلیسی، گل دوم بایرن را به ثمر رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

منچستر یونایتد در ابتدای نیمه دوم با گلزنی راسموس هویلوند به بازی برگشت. مارکوس رشفورد بعد از نفوذ به داخل محوطه جریمه توپ را به مهاجم دانمارکی رساند و شوت او بعد از برخورد به پای کیم درون دروازه اولریش جا گرفت. خوشحالی شیاطین سرخ دوامی نداشت و دخالت VAR روی خطای هند کریستین اریکسن منجر به اعلام پنالتی شد تا هری کین بار دیگر اختلاف را به ۲ گل برساند. در فاصله ۳ دقیقه مانده به پایان بازی روی یک کار تیمی دیدنی منچستر یونایتد باز هم بازی را به مرز تساوی کشاند. همکاری گارناچو و رشفورد توپ را به کاسمیرو رساند تا بعد از یک کار فنی زیبا در حالت خوابیده دروازه اولریش را باز کند. این پایان کار نبود و بایرن مونیخ بلافاصله به گل چهارم رسید. موج اول حمله با برخورد توپ به تیر دروازه اونانا همراه شد اما در ادامه روی ارسال دیدنی کیمیش، ماتیس تل طاق دروازه یونایتد را فرو ریخت تا حساب کار ۴ بر ۲ شود. در حالی که بازی در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف‌شده در جریان بود، ضربه سر کاسمیرو روی ارسال برونو‌ فرناندز نتیجه را ۴ بر ۳ کرد؛ هرچند برای بازگشت تیم تن هاخ به مسابقه دیر شده بود.

 

شب شورانگیز توپچی‌ها

بازگشت توپچی‌ها با ارائه یک نمایش تهاجمی جذاب مقابل آیندهوون همراه شد. تنها ۸ دقیقه از آغاز مسابقه گذشته بود که بوکایو ساکا روی توپ برگشتی از شلیک محکم مارتین اودگارد آرسنال را به گل نخست رساند. دفع ناقص والتر بنیتس برای هلندی‌ها گران تمام شد و ۱۲ دقیقه بعد توپچی‌ها اختلاف را دوبرابر کردند. ضد حمله با توپ‌گیری ژسوس آغاز شد و در نهایت پاس عرضی ساکا در پشت محوطه جریمه به لئاندرو تروسارد رسید تا با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه حساب کار را ۲ بر صفر کند.

 

گابریل ژسوس چند موقعیت جدی را از دست داد اما قفل دروازه بنیتس تنها تا دقیقه ۳۷ برای او بسته ماند. روی ارسال بلند تروسارد از سمت چپ، مهاجم برزیلی توپ را کنترل کرد و با شلیک به دیوار درونی دروازه آیندهوون، حساب کار را ۳ بر صفر کرد. آرتتا در اواسط نیمه دوم هر ۳ گلزنش را از زمین بیرون کشید تا نوبت گلزنی به مارتین اودگارد، کاپیتان شوتزن نروژی برسد. شلیک زمینی دیدنی اودگارد مستقیماً به گوشه دروازه بنیتس رسید. در دیگر دیدار این گروه سویا در خانه مقابل لانس به تساوی یک بر یک تن داد.

تک‌امتیازی که اینتر شایسته‌اش نبود

اینتر بازی مقابل سوسیداد را با یک شوک زودهنگام آغاز کرد. بازی با توپ بی‌دلیل و پرخطر باستونی در محوطه جریمه خودی منجر به لو رفتن توپ شد و زومر تنها نظاره‌گر شلیک مندس از آستانه محوطه جریمه بود. سوسیداد کنترل توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشت و دروازه اینتر بارها و بارها مورد تهدید قرار گرفت. اوضاع می‌توانست در دقیقه ۶۸ با اخراج مستقیم نیکولو بارلا برای نراتزوری بدتر شود اما بازبینی تصاویر نظر داور را برگرداند. دقایقی بعد با ضربه سر مرینو تیر دروازه اینتر برای بار دوم به لرزه درآمد. با این حال بخت با نراتزوری یار بود که در دقیقه ۸۷ و برخلاف جریان مسابقه لائوتارو مارتینس اینتر را به گل تساوی‌بخش رساند.در دیگر دیدار این گروه سالزبورگ با نتیجه ۲ بر صفر از سد بنفیکا گذشت.

 

پیروزی شیرین ناپولی 

در حالی که در مسابقه زودهنگام گروه سوم، رئال مادرید با گل دیرهنگام بلینگام از سد یونیون برلین گذشته بود، شاگردان رودی گارسیا در ناپولی هم فصل جدید را با پیروزی مشابهی مقابل براگا آغاز کردند. ۲ شوت اوسیمن با مهار دروازه‌بان مواجه شد، یک شلیک او به تیر دروازه خورد و پنالتی روی او با دخالت VAR رد شد؛ با این حال در نخستین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه اول روی یک کرنر خطرناک، با ضربه سر اوسیمن توپ به جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی رسید تا تیمش را پیش بیاندازد. در اواخر نیمه دوم ضربه سر بروما کار را به تساوی کشید اما گل به خودی نیاکاته بار دیگر ناپولی را به برتری رساند.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا