آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صحنه مشکوکی که برای بارسا پنالتی گرفته نشد

خطای هند بی‌مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.

بارسلونا در یکی از بازی‌های هفته اول لالیگا میهمان ختافه بود. این دیدار در حالی که یک بازیکن از هر کدام از تیم‌ها به همراه ژاوی با کارت قرمز داور مواجه شدند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

بازی درگیرانه‌ای را در طول 90 دقیقه شاهد بودیم و همین باعث ایجاد توقف‌های بسیار شد تا تقابل دو تیم 116 دقیقه به طول انجامد. نیمه دوم این دیدار که 9 دقیقه وقت اضافه داشت صحنه‌های حساسی داشت که البته هیچ یک منجر به گل نشد.

 

بارسلونا که تلاش‌های بی‌ثمری برای رسیدن به گل در طول 90 دقیقه انجام داده بود در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دامنه حملات خود را گسترده کرد و می‌توانست در همین لحظات صاحب یک ضربه پنالتی شود و با گل کردن آن به سه امتیازی شیرین در خانه حریف دست یابد، اما یک خطای هند بی‌مورد از گاوی مانع از این اتفاق شد.

گروه نرم افزاری ماهور

در صحنه یادشده تعادل رونالد آرائوخو داخل محوطه جریمه بهم خورد و داور برای تصمیم صحیح از VAR کمک گرفت. در صحنه آهسته خطای بازیکن ختافه روی مدافع بارسا مشهود بود، اما چند لحظه قبل‌تر از آن گاوی مرتکب خطای هندی شده بود که باعث شد داور با استناد به آن از اعلام پنالتی صرف‌نظر کند.

 

با توجه به اینکه خطای هند گاوی پیش از خطای پنالتی صورت گرفته روی آرائوخو انجام گرفته بود، داور اعلام ضربه آزاد به سود تیم ختافه کرد تا در میان بهت گاوی و دیگر بازیکنان بارسلونا این شانس طلایی به راحتی از دست برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا