آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صدای سیمئونه هم در آمد: من هم مثل گواردیولا نگرانم

دیگو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید، ضمن تایید حرف‌های دیروز پپ گواردیولا فشردگی و تعدد بازی‌ها را به ضرر باشگاه‌ها و بازیکنان دانست.

اتلتیکو مادرید فردا از هفته ششم لالیگا در متروپولیتانو میزبان رئال مادرید در دربی حساس ال مادریلنیو است. اتلتیکو در سال‌های اخیر و در خانه نتوانسته برابر رئال در مجموع نتایج خوبی کسب کند و سال گذشته نیز 1-2 بازنده شد. اتلتیکو لالیگا را هم خوب شروع نکرده و فردا محکوم به کسب برد است.

د‌یگو سیمئونه در نشست خبری دربی و در مورد داوری بازی فردا گفت: «داوری؟ ما بیشتر نگران بازی هستیم و باید داور را به حال خود رها کنیم. او داور بزرگی است و می‌دانم که مشتاق برای یک قضاوت خوب است و امیدوارم بازیکنان هم بازی خوبی داشته باشند.»

 

سیمئونه در مورد وضعیت تیمش گفت: «ما آماده‌ایم ولی می‌دانیم که حریف تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. به کاری که انجام می‌دهند مطمئن هستند و جای خالی غایبان خود را نیز به خوبی پر کرده‌اند. بازی سختی خواهد بود و ما باید بازی را به سمتی که می‌خواهیم هدایت کنیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

تساوی لحظه آخری تلخ برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان: «آن بازی تمام شد و فراموشش کرده‌ایم. در رم خوب بازی کردیم و تکرار همان بازی در دربی برای ما نتیجه بخش خواهد بود.»

 

تغییرات در خط میانی به خاطر مصدومیت‌ها: «همه تیم‌ها مصدومانی دارند. دیروز به صحبت‌های گواردیولا گوش دادم که گفت با این برنامه همه مصدوم می‌شوند. با این همه بازی، ما مربیان باید خود را با چنین موقعیت‌هایی وفق دهیم، آن‌هایی که موفق می‌شوند زودتر بازیکنان را ریکاوری کنند، بهترین نتیجه خواهند گرفت. واضح است که اگر فقط 12 یا 13 بازیکن ثابت داشته باشید، کار برایتان دشوار می‌شود. باید یک مجموعه آماده داشته باشید.»

سیمئونه در مورد مصدومیت‌ها ادامه داد: «گفتم که با پپ موافق هستم، بازی‌های زیاد و سفرهای زیادی وجود دارد. قبل از دسامبر سه فیفا دی خواهیم داشت. با این وضعیت فرصت برای آماده سازی بازیکنان اندک است ولی چاره‌ای نیست و باید با این شرایط خودمان را وفق بدهیم.»

 

رقابت با رئال و بارسا: «تیم‌های قدرتمندی مثل رئال مادرید و بارسلونا همیشه می‌توانند فوتبالیست‌های بزرگی داشته باشند، اما با این وجود ما همیشه توانسته‌ایم با آنها رقابت کنیم. بنابراین باید بیشتر به فکر خودمان باشیم و مانند یازده سال گذشته به رقابت ادامه دهیم.»

 

بردن تنها یک دربی در سال‌های اخیر: «آمارها اینجا هستند.»

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا