آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صدای پای زلاتان در سن‌سیرو؛ ۴ شرط برای بازگشت ایبرا

زلاتان برای بازگشت به میلان شروطی دارد.

در روزهایی که میلان پیولی عملا در بحران به سر می‌برد، باور «توتو‌اسپورت» این است که این تیم پس از جدایی ایبرا و مالدینی از فقدان رهبری رنج می‌برد.

 

حالا پس از باخت میلان در سن سیرو و مقابل اودینزه‌ای که تا قبل از این هیچ بردی در سری‌آ کسب نکرده بود، شایعات بازگشت یک رهبر واقعی به رختکن داغ‌تر از همیشه شده و تیتر روزنامه‌های میلان برای یک نام از همیشه پررنگ تر شده؛ زلاتان ایبراهیموویچ

یک ماه پیش گاتزتا در خبری اعلام کرد زلاتان با فورلانی، مدیر‌اجرایی میلان در یکی از هتل های میلان دیدار داشته و این سومین دیدار او با مدیران میلان بود که نتایجش مسکوت ماند.

بعد از تساوی مقابل ناپولی دوباره اخبار بازگشت زلاتان مطرح شد و گفته شد کاردیناله، مالک میلان اصرار خاصی برای پیوستن زلاتان به این تیم دارد و حتی به طور مستقیم درحال متقاعد کردن زلاتان برای اضافه شدن هرچه سریعتر به تیم است.

گروه نرم افزاری ماهور

این اخبار تا حدی پیش رفت که در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با اودینزه از پیولی نظرش را درمورد اضافه شدن زلاتان به کادرفنی میلان پرسیدند و او در پاسخ گفت: می‌دانید چقدر زلاتان را دوست دارم.در صورتی که زلاتان تصمیم به بازگشت بگیرد، هیچ مشکلی نخواهد بود.

گاتزتا از آمادگی میلان برای بازگشت زلاتان خبر داد و نوشت: زلاتان در ماه سپتامبر با پیولی و هم‌تیمی های سابقش صحبت کرده و دیدارهایی با جورجو فورلانی و جری کاردیناله داشته و همگی متفق القول هستند بازگشت او برای تیم مفید خواهد بود.

در ادامه این گزارش هم از 4 شرط زلاتان برای بازگشت رونمایی شد؛ او برای خود نقش رهبری در رختکن را متصور شده، خواهان حکم تشریفاتی نیست و می‌خواهد واقعا در تیم تاثیرگذار باشد، می‌خواهد به انجام سایر تعهدات تجاری خودعمل کند و تعادل خوبی داشته باشد و نمی‌خواهد در بازار نقل و انتقالات نقشی ایفا کند.

همه این‌ها درحالی‌ست که بعد از شکست مقابل اودینزه هم پیولی دوباره موافقت خود با بازگشت زلاتان را اعلام کرد و گفت: باعث خوشحالی من است اگر زلاتان برگردد. از مذاکرات 10 روز پیش مطلع هستم و امیدوارم او به جمع ما بپیوندد زیرا من تنها هستم. با همه این اوصاف هواداران میلان با ترند کردن هشتگ «پیولی اوت» خواهان اخراج او شدند و برخی حتی معتقدند اگرچه بازگشت زلاتان اوضاع رختکن را درست خواهد کرد اما آنها با این وجود هم از خواسته خودشان مبنی بر اخراج پیولی صرفنظر نخواهند کرد.

میلان در 5 هفته آینده باید به مصاف پاریس، لچه، فیورنتینا، دورتموند، فروزینونه، آتالانتا و نیوکاسل برود و باید دید شرایط برای روسونری بهبود خواهد یافت یا خیر؟

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا