آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

صلاح لیورپول را از شکست عجیب نجات داد

لیورپول در یک دیدار دوستانه به تساوی پرگل 4-4 مقابل گروتر فورت رضایت داد.

لیورپول که برای برپایی اردوی پیش فصل راهی آلمان شده در اولین دیدار دوستانه خود هفته گذشته با نتیجه 4-2 از سد کارلسروهه گذشت. این تیم امروز دومین دیدار دوستانه خود در آلمان را مقابل گروتر فورت برگزار کرد و به نتیجه عجیب 4-4 دست یافت.

یورگن کلوپ در این دیدار به اکثر ستاره‌های خود میدان داده بود. آلیسون بکر، کانر بردلی، ابراهیم کوناته، ویرژیل فن دایک، اندرو رابرتسون، بن دوک، الکسیس مک آلیستر، ترنت الکساندر آرنولد، دیگو ژوتا، کودی خاکپو و لوئیز دیاز 11 بازیکن ابتدایی قرمزها بودند.

 

لیورپول کار را بهتر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت خطرناک بالاخره در دقیقه 22 روی پاس آرنولد و ضربه کات دار زیبای دیاز دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول با وجود ادامه برتری لیورپول با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید. کلوپ در نیمه دوم اکثر ستاره‌های خود را بیرون کشید و تیمش را با چهره‌ای دگرگون شده وارد زمین کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

تنها دو دقیقه از این نیمه گذشته بود که جولیان گرین روی اشتباه فاحش آدرین که در نیمه دوم جانشین آلیسون شده بود به گل تساوی دست یافت. داروین نونیز و محمد صلاح که در نیمه دوم به بازی آمده بودند روی یک همکاری زیبا در دقیقه 50 که با ضربه نهایی مهاجم اروگوئه‌ای همراه بود گل دوم لیورپول را زدند و 9 دقیقه بعد این همکاری یک گل دیگر بازهم با پاس گل صلاح و گلزنی نونیز به همراه داشت تا نتیجه 3-1 شود.

گروتر فورت در دقایق 67 و 74 روی اشتباهات خط دفاعی لیورپول دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه 3-3 شود. ارمیندو سیب در دقیقه 77 با یک شوت از پشت محوطه جریمه برای چهارمین بار دروازه لیورپول را باز کرد تا تیمش را اولین بار در این دیدار پیش بیندازد.

لیورپول که نمی‌خواست در این دیدار دوستانه شکست بخورد حملات خود را در دقایق پایانی شدت بخشید و توانست روی ارسال نونیز از سمت راست و ضربه سر محمد صلاح گل تساوی را در دقیقه 89 زده و کار را با تساوی 4-4 به پایان برساند.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا