آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران دوشنبه ۲۶ تیر؛ افزایش عجیب قیمت طارمی

پرسپولیسی‌ها قصد دارند ایمن حسین را در فصل آینده، جانشین عیسی آل‌کثیر ستاره جدا شده تیم‌شان بکنند.

مهدی طارمی شاید در این تابستان، رکورد گرانقیمت‌ترین انتقال یک بازیکن ایرانی را به نام خود بزند. طارمی به تازگی 31 ساله شده و فقط یک سال از قراردادش باقی مانده، با این حال آقای گلی او در لیگ پرتغال و رقابت باشگاه‌های ایتالیایی برای خرید او، باعث شده پورتو برچسب 30 میلیونی روی او بزند. 10 میلیون بیشتر از رقمی که آن‌ها در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، برای فروش طارمی در نظر داشتند.

 

خروج اجباری هنانوف به مقصد گل‌گهر؟

گفته می‌شود که با نظر مساعد مارینوس اوزونیدیس، قرار است یک مدافع راست جدید به فهرست گل‌گهر اضافه شود و گزینه موردنظر اوزونیدیس، هنانوف است. البته که هنوز گل‌محمدی به جدایی وحدت هنانوف رضایت نداده و گفته می‌شود که در صورت جذب بازیکن جدید، سرمربی پرسپولیس عدم نیاز خود به مدافع تاجیکستانی را رسماً اعلام خواهد کرد.

 

میگل تکسیرا دستیار مجیدی شد

میگل تکسیرا مربی سابق باشگاه سپاهان به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا انتخاب و جانشین صالح مصطفوی شد. تکسیرا در تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان دستیار قلعه‌نویی بود و بعد از جدایی ژنرال از باشگاه اصفهانی، تا ۳ سال بعد در کنار طلایی‌ها ماند. پیش‌تر از او به عنوان یکی از گزینه‌های قلعه‌نویی برای حضور روی نیمکت تیم ملی نیز یاد شده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نخستین پیشنهاد میلان برای طارمی رد شد

به ادعای متئو مورتو، نخستین پیشنهاد میلان برای مهدی طارمی به ارزش ۱۳ میلیون یورو رد شد. گفته می‌شود پورتو درخواست رقمی حدود ۳۵-۳۰ میلیون یورو را برای طارمی دارد اما میلان قصد ندارد بیش از ۲۰ میلیون یورو هزینه کند. مذاکرات همچنان ادامه دارند.

 

افزایش 10 میلیون یورویی قیمت طارمی

جیانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی درباره مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان و قیمت فروش این بازیکن خبر داد. این خبرنگار مطرح خارجی عنوان کرد: «پورتو برای فروش مهدی طارمی ستاره خود به یک قیمت مناسب رسیده است. پورتو می‌خواهد این بازیکن ایرانی را با مبلغ 30 میلیون یورو بفروشد.»

 

اکوان خرید جدید ملوان

آرمان اکوان مدافع فصل قبل ذوب آهن با امضای قراردادی به ملوان بندرانزلی پیوست.

 

نورمحمدی ملوانی شد

حامد نورمحمدی که در چند سال اخیر مهدی تارتار را در تیم‌های مختلف همراهی کرده است، در لیگ بیست و سوم نیز با پیراهن ملوان برای این مربی بازی خواهد کرد.

مذاکره مثبت پرسپولیس با ایمن حسین

سایت «المحترفین» عراق در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبت و خوبی را با ایمن حسین انجام داده و همه چیز به شکل خوبی برای انتقال این بازیکن به باشگاه تهرانی سپری می‌شود.

 

اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان ماند

ابراهیم اشکش پس از توافق با مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان، در جمع نفتی‌ها ماندنی شد و مجدداً هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت.

 

عابدزاده از استقلال دور شد

امیر عابدزاده، دروازه‌بان فصل گذشته پونفرادینا اسپانیا جزو بازیکنانی بود که باشگاه استقلال با او مذاکره کرده بود. این مذاکرات اما به دلیل درخواست‌هایی که عابدزاده از مسئولان استقلال داشت، به نتیجه نرسید.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا