آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شاهزاده ایرانی دور از دسترس رقبا؛ پوکر «طارمی» برای آقای گلی

«مهدی طارمی» یک هفته پیش از پایان لیگ پرتغال، با 4 گل مقابل فامالیکائو به تنهایی در صدرجدول گلزنان قرار گرفت.

پورتو در هفته سی‌وسوم لیگ پرتغال، توانست فامالیکائو را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد. بردی که حداقل برای یک شب، قهرمانی بنفیکا را عقب انداخت و با توجه به بازی سخت بنفیکا با اسپورتینگ، شاید باعث کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به هفته آخر بشود. اتفاق مهم در این مسابقه، زدن همه گل‌های پورتو توسط مهدی طارمی بود. طارمی در این بازی، 3 بار پشت ضربه پنالتی رفت و توانست هر 3 بار، دروازه حریف را باز کند. او در دقیقه 10 مسابقه هم در جریان بازی گل زد تا با 4 گل مقابل فامالیکائو، به صدرجدول گلزنان برسد.

 

طارمی تا پیش از این هفته، با 17 گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار داشت و گونسالو راموس، مهاجم بنفیکا و تیم ملی پرتغال با 18 گل صدرنشین بود. طارمی با این 4 گل ، 21 گله شد و حالا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ، برای رقبایش دور از دسترس به نظر می‌رسد. راموس 18 گله و ژائو ماریوی 17 گله، برای رسیدن به طارمی باید حداقل 3 و 4 گل در دو بازی باقی مانده‌شان بزنند.

 

ستاره اوج گرفته ایرانی، در این هفته‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در 5 مسابقه از 6 مسابقه آخرش برای پورتو در لیگ پرتغال، توانسته دروازه حریفان تیمش را باز کند. او آمار 8 گل در این 6 مسابقه را دارد. طارمی فصل اول حضورش در لیگ پرتغال، با 18 گل به صورت مشترک فصل را به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رساند. فصل دوم بهترین گل‌ساز شد و این فصل، فرصت دارد به تنهایی، عنوان آقای گلی را به دست آورد.

گروه نرم افزاری ماهور
51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا