آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

«طارمی» و یک پایان متفاوت در لیگ پرتغال؛ آقای گلی با طعم نایب‌قهرمانی!

پورتو در شب درخشش ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی 3 گله شد اما نتوانست به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال دست پیدا کند.

لیگ برتر پرتغال به ایستگاه پایانی خود رسید؛ آن‌هم در شرایطی که تا پیش از این مسابقه ، تیم بنفیکا با 84 امتیاز صدر جدول را در اختیار داشت و تیم پورتو هم با 82 امتیاز در تعقیب بنفیکا بود و امید داشت تا در هفته پایانی، بنفیکایی‌ها در دیدار خانگی مقابل سانتاکلارا ناکام در کسب امتیاز باشند تا با کسب پیروزی در دیدار خانگی مقابل ویتوریا گیمارش، یاران مهدی طارمی بتوانند در قامت فاتح لیگ برتر پرتغال فصل را به پایان ببرند.

 

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در کنار آنکه در سودای آن بود تا برای دومین فصل پیاپی همراه پورتو بتواند قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را به‌دست آورد، امید زیادی داشت تا موفق شود با درخشش دوباره در ترکیب تیمش در مسیر رسیدن به عنوان آقای گلی گام‌های مهمی را بردارد و امشب این افتخار مهم را از آن خود کند.

 

بردهای مشابه که بنفیکا را قهرمان کرد!

طارمی در شرایطی آماده حضور در هفته سی‌وچهارم و پایانی لیگ برتر پرتغال شده بود که هفته گذشته، ستاره ایرانی توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود در دوئل با فامالیکائو به جای بگذارد و موفق به‌ثبت هت‌تریک شد تا گامی بلند در مسیر آقای گلی لیگ پرتغال بردارد. مسجل‌شدن سقوط سانتاکلارا به لیگ یک پرتغال باعث شده بود تا آن‌ها در مسابقه امشب مقابل بنفیکا با حداقل امید و انگیزه پا به میدان مسابقه بگذارند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پورتویی‌ها در نقطه مقابل در خانه امید داشتند تا آخرین بازی فصل را با پیروزی به پایان برسانند تا در صورت لغزش احتمالی بنفیکا، همه چیز برای قهرمانی شاگردان سرجیو کونسیسائو فراهم باشد. در شرایطی دیدارهای حساس هفته پایانی لیگ پرتغال همزمان برگزار شد که تیم‌های بنفیکا و پورتو توانستند در دیدارهای خانگی مقابل سانتاکلارا و ویتوریا گیمارش بردهایی 3گله را تجربه کنند و این بردهای مشابه باعث شد تا تیم بنفیکا با 87 امتیاز به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کند و تیم پورتو هم با 85 امتیاز در رتبه دوم به عنوان تیم نایب‌قهرمان لیگ برتر را به پایان ببرد.

 

کارنامه خیره‌کننده «طارمی» در فصل نایب‌قهرمانی

مهدی طارمی که تنها یکبار قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را با پیراهن پورتو تجربه کرده، امید داشت که بتواند برای دومین‌بار به این افتخار دست پیدا کند اما این مهم برای ستاره ایرانی میسر نشد. طارمی که هیچ‌گاه با پیراهن پورتو در لیگ برتر پرتغال موفق به آقای گلی نشده بود و تنها آقای گلی او مرتبط به دوره حضورش در تیم ریوآوه بود، امشب در طول 90 دقیقه حضورش در زمین مسابقه، عملکرد درخشانی در دوئل با ویتوریا گیمارش داشت و نمایش خیره‌کننده طارمی باعث شد تا یک گل و یک پاس گل به کارنامه او اضافه شود.

 

ستاره ایرانی با عملکرد درخشانی که در مقابل ویتوریا گیمارش داشت، توانست در قامت بهترین گلزن فصل را با 22 گل زده به پایان ببرد و به کفش طلای لیگ برتر پرتغال در فصل 23-2022 رسید و جالب آنکه در کنار 22 گل، 7 پاس گل هم در کارنامه مهدی طارمی به چشم می‌خورد. کارنامه فوق‌العاده مهدی طارمی باعث شد تا مجموع گل‌های و پاس‌ گل‌های او در فصل جاری لیگ پرتغال به عدد 29 برسد و این آمار، طارمی را به عنوان موثرترین بازیکن فصل لیگ پرتغال رساند که دستاوردی مهم محسوب می‌شود.

 

پورتو در آخرین بازی خود در فصل 23-2022 در مرحله فینال جام حذفی پرتغال باید روز یکشنبه چهاردهم خردادماه در مقابل تیم براگا قرار گیرد که مهدی طارمی امید دارد بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر، بتواند با درخشش خود به کمک پورتو در رقابت‌های جام حذفی بیاید و همراه این تیم، عنوان قهرمانی جام حذفی پرتغال را برای دومین فصل پیاپی به‌دست آورد.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا