آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

عملیات منهدم کردن زیر دریایی؛ رمز عملیات، کریم!

رئال مادرید با اوج‌گیری مهاجم فرانسوی به کم کردن فاصله با صدر می‌اندیشد.

کهکشانی‌ها با پیروزی 4 گله در خانه بارسلونا ثابت کردند برای قهرمانی لالیگا هیچ چیز از حریف کم ندارند به جز امتیاز! جبران 12 امتیاز فاصله با بارسلونایی که فقط در مقابل رئال مستعد شکست‌های 4 گله است و در برابر سایر رقبا باج نمی‌دهد، پروژه سخت و آرزوی دوردستی است که شاگردان کارلتو در آخرین فصل احتمالی کار این سرمربی در رئال پیش روی خود می‌بینند و برای آن به میدان می‌روند. رئال برخلاف بارسلونا هنوز شانس قهرمانی در هر 3 جام معتبر را دارد و البته در لالیگا این شانس با توجه به پیش‌تازی مقتدرانه آبی و اناری‌ها کمتر است. با این وجود رئال گ از جواهری به نام کریم بنزما در بهترین فرم خودش بهره می‌برد و تلاش می‌کند با قابلیت‌های خاص مهاجم فرانسوی به کسب حداکثر امتیازهای باقی مانده بپردازد.

 

رئال مادرید؛ رمضان کریم!

برخی از سرمریبان مطرح فوتبال دنیا با ستاره‌های مسلمان خود در ماه رمضان برای کمک به روزه‌داری آنها با مماشات برخورد می‌کنند اما کارلو آنچلوتی احتیاجی به این رویکرد ندارد. مهاجم او احتیاجی به مماشات ندارد و در ماه رمضان هیچ گونه مماشاتی هم با دروازه رقبا ندارد. او در 2 بازی گذشته تیمش موفق به ثبت 2 هت‌تریک شده است؛ گلزنی‌هایی که بیش از همیشه مخاطبانش را به یاد برنده قاطع توپ طلا می‌اندازد. بنزما نشان داد هیچ تغییری در کیفیت بازی‌اش رخ نداده و اگر از کمند مصدومیت رها شود، باز هم می‌تواند کاندیدای توپ طلا نام بگیرد. رئال مادرید امشب روی حساب آمادگی مهاجم درخشانش به نبرد با زیر دریایی‌های زرد لالیگا خواهد رفت و برای انهدام این زیر دریایی عملیات سختی را انجام خواهد داد. رئال هیچ فرصتی برای از دست دادن ندارد و برای زنده نگه داشتن فانوس کم نور رسیدن به بارسلونا در صدر جدول باید با تمام قوا روی قابلیت‌های همه بازیکنانش در همه ماه‌های قمری، شمسی و میلادی حساب کند. آنها می‌آیند تا در خانه با کسب 3 امتیاز به لغزش بارسا امیدوار بمانند.

 

ویارئال؛ سد محکم مادرید

بی‌جهت نیست که به آنها لقب زیر دریایی‌های زرد داده‌اند. میهمان امشب رئال مادرید در سال‌های اخیر دردسرهای زیادی برای میزبان بزرگش ساخته و همواره به عنوان یک رقیب سرسخت و مدعی در برابر کهکشانی‌ها ظاهر شده است. شاید باور این گزاره سخت باشد اما ویارئال آخرین بار بیش از ۸ سال پیش 2 شکست متوالی در مقابل رئال مادرید متحمل شد‌. رئال بازی پیشین خود برابر ویارئال را با پیروزی پشت سر گذاشته و اگر بنا به حفظ روند 8 سال اخیر باشد، سانتیاگو برنابئو امشب یک میهمان دردسرساز دارد که اجازه نخواهد داد رئال با 3 امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیاید. خصوصا اینکه ویارئال هنوز هم شانس خوبی برای رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و این موضوع انگیزه شاگردان ستین را بیشتر هم خواهد کرد. آنها در 5 بازی آخر خود هیچ باختی نداشته‌اند و برای حفظ این روند به مادرید می‌آیند تا باز هم اجازه 2 برد پیاپی را به حریف بزرگ و قدرتمند خود ندهند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سابقه رویارویی؛ پیچیده و غیر قابل تحلیل

برد رئال، برد ویارئال، تساوی، تساوی و برد رئال مادرید فرم 2 تیم در 5 تقابل اخیر بوده که کاملا گویای غیر قابل پیش‌بینی بودن نتیجه بازی امشب است. ویارئال هرگز رقیب آسانی برای رئالی‌ها تلقی نمی‌شود و ثابت کرده می‌تواند برای میزبان امشبش مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. با این همه نگاه کلی‌تر به سوابق رویارویی 2 تیم برتری مشهودی را به رئال مادرید می‌دهد. چرا که ویارئال تاکنون فقط 5 بار موفق به بردن حریف بزرگ مادریدی شده و بازیکنان این تیم هنوز برای ایستادگی محکم‌تر در برابر کهکشانی‌ها به اعتماد به نفس کافی نرسیده‌اند. رئال از سال 2015 تاکنون هر بار موفق به گلزنی در برابر ویارئال شده، حتما در همان مسابقه دروازه خودش را هم باز شده دیده و کلین‌شیت‌های قوهای سپید به قیمت از دست دادن 3 امتیاز برای این تیم تمام شده است. به این ترتیب و با ذهنیت تلاش رئال و بنزما برای رسیدن به دورازه ویارئال در مسیر پیروزی، احتمالا یک بازی پرگل را از لالیگا شاهد باشیم.

فرم 2 تیم در 5 بازی آخر لیگ

 

رئال مادرید:

برد مقابل وایادولید، باخت مقابل بارسلونا، برد مقابل اسپانیول، تساوی مقابل رئال بتیس، تساوی مقابل اتلتیکومادرید

 

11 گل زده، 4 گل خورده، 2 کلین‌شیت و 2 بازی با حداقل 3 گل زده

 

ویارئال:

برد مقابل رئال سوسیداد، برد مقابل اوساسونا، تساوی مقابل رئال بتیس، برد مقابل آلمریا، برد مقابل ختافه

 

10 گل زده، 2 گل خورده، 3 کلین‌شیت، حداکثر یک گل خورده در یک مسابقه و گلزنی در تمام بازی‌ها

7 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا