آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرار لحظه‌آخری صنعت‌نفت از شکست؛ سریال تساوی‌ها ادامه دارد!

پیکان تهران در سومین بازی‌اش در لیگ بیست‌وسوم مقابل صنعت‌نفت آبادان متوقف شد تا سومین تساوی خودروسازان در فصل جدید به‌ثبت برسد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران به پایان کار خود در شبِ دوم رسید. بعد از آنکه در تهران، آلومینیوم موفق شد مقابل هوادار به پیروزی برسد و ملوان هم در انزلی برابر فولاد به اولین بردش در لیگ بیست‌وسوم رسید و سپاهان هم توانست در دیداری خانگی مقابل استقلال جشن پیروزی بگیرد، نوبت به انجام آخرین بازی امشب رسید و در ورزشگاه تختی آبادان، صنعت‌نفت و پیکان تهران به مصاف هم رفتند؛ 2 تیمی که روند نسبتاً خوبی را در شروع لیگ بیست‌وسوم داشتند.

 

شاگردان عبدالله ویسی بعد از شکست 3 گله مقابل استقلال، هفته گذشته توانستند در دربی خوزستان مقابل فولاد به پیروزی برسند و در نقطه مقابل، پیکان موفق شد در 2 مسابقه پیاپی برابر نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان، 2 امتیاز به‌دست آورد تا شاگردان رسول خطیبی بدون شکست به سومین بازی‌شان در لیگ بیست‌وسوم برسند و امشب در آبادان به دنبال آن بودند تا بتوانند نخستین پیروزی‌شان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را جشن بگیرند.

 

ستاره عراقی، فرشته نجات تیمِ ویسی

دو تیم صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران از ساعت 21 در ورزشگاه تختی آبادان و در شبی که استقبال نسبتاً خوبی هم از این مسابقه شده بود، با قضاوت حسین زیاری کار خود را آغاز کردند. زردپوشان آبادانی در نیمه نخست مالکیت بیشتری بر توپ‌ومیدان داشتند و در تلاش بودند تا روی دروازه پیکان خطرآفرین شوند. شاگردان ویسی حتی توپ را به محوطه جریمه پیکان هم رساندند و موقعیتی مشکوک به پنالتی هم در محوطه جریمه خودروسازان رخ داد اما داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت که این مسئله باعث اعتراض تند ویسی به تصمیم زیاری شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نفتی‌ها با گذر از این صحنه جنجالی، به نمایش تهاجمی‌شان ادامه دادند اما درخشش ایمان صادقی در خط دروازه پیکان باعث شد تا دروازه آبی‌پوشان بسته بماند. در شرایطی‌که تصور می‌شد نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد، خطای فهد طالب دروازه‌بان عراقی صنعت‌نفت روی رضا غندی‌پور مهاجم جوان پیکان باعث اعلام پنالتی به سود پیکان شد که در دقیقه (6+45) سامان نریمان‌جهان که در بازی مقابل پیکان در قامت گل‌ساز درخشید بود، در قامت گلزن توانست بدرخشد تا شاگردان خطیبی با برتری یک‌گله به رختکن بروند.

 

زردپوشان در نیمه دوم هم بازی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 52، یک صحنه مشکوک به پنالتی دیگر در محوطه جریمه پیکان رخ داد که بازهم داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت که این مسئله باعث شد تا در جریان بازی وقفه ایجاد شود و درگیری میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد. بعد از شروع مجدد مسابقه، بازهم شاگردان عبدالله ویسی تیم برتر زمین مسابقه بودند و تلاش می‌کردند تا بتوانند به گل تساوی دست پیدا کنند که موقعیت‌های برای صنعت‌نفت یکی پس از دیگری از دست می‌رفت.

 

عبدالله ویسی ترکیب تیمش را در دقایق پایانی تهاجمی‌تر کرد و در شرایطی که حسین زیاری 8 دقیقه وقت اضافی اعلام کرده بود، در دقیقه (6+90) بعد از چند نوبت برگشت توپ از روی خط دروازه پیکان توسط ایمان صادقی و مدافع این تیم، سرانجام علی یوسف موفق به گلزنی شد تا در یک نبرد جذاب و پرموقعیت و البته جنجالی، دو تیم صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران به تساوی 1-1 رضایت بدهند. دو تیم در 4 رویارویی اخیر خود هم با نتیجه تساوی کارشان را به پایان برده بودند و مسابقه امشب هم برنده نداشت تا همچنان سریال تساوی‌ها در نبرد 2 تیم ادامه داشته باشد.

 

صنعت‌نفت با تساوی در مسابقه امشب در جدول رده‌بندی 4 امتیاز شد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و پیکان تهران هم با ثبت سومین تساوی پیاپی با 3 امتیاز در جایگاه نهم ایستاد. نفتی‌ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، سه‌شنبه هفتم شهریورماه در قائمشهر باید به مصاف نساجی بروند و در همان روز، خودروسازان در دیداری خانگی و دشوار برابر سپاهان اصفهان قرار خواهند گرفت.

در ادامه رقابت‌های هفته سوم، پرسپولیس فردا (پنجشنبه) از ساعت 19:30 میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و نساجی مازندران هم از ساعت 20 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد. در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هم در دیداری معوقه، استقلال خوزستان و تراکتور تبریز روز شنبه یازدهم شهریورماه به مصاف هم خواهند رفت.

 

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

سه‌شنبه سی‌ویکم مردادماه

مس رفسنجان 0-3 شمس‌آذر قزوین

 

چهارشنبه اول شهریورماه

هوادار تهران 1-2 آلومینیوم اراک

ملوان بندرانزلی 4-0 فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان 1-0 استقلال

صنعت‌نفت آبادان 1-1 پیکان تهران

 

برنامه ادامه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه دوم شهریورماه

پرسپولیس – ذوب‌آهن اصفهان (ساعت 19:30)

نساجی مازندران – گل‌گهر سیرجان (ساعت 20)

 

شنبه یازدهم شهریورماه

استقلال خوزستان – تراکتور تبریز (ساعت 21:30)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا