آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فرار ۳ امتیازی آرتتا از سلهرست پارک؛ کوتاه و مختصر

آرسنال با نتیجه یک بر صفر کریستال پالاس را در خانه‌اش شکست داد.

در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لندنی نشین یعنی آرسنال و کریستال پالاس در سلهرست پارک به مصاف یکدیگر رفتند.

 

در ۴۵ دقیقه نخست این بازی، توپچی‌ها بر روی بازی مسلط بودند اما بازی بسته عقاب‌ها اجازه ایجاد موقعیت را به آن‌ها نمی‌داد. پس از بازی سلطه‌گرایانه ابتدای نیمه، آرسنال در دقیقه ۲۹ روی حرکت و نفوذ انکتیا موقعیت بسیار خوبی ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۴۱ نیز سم جانستون شوت خطرناک مارتین اودگارد را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

آرسنال که برای حضور در کورس نیاز ملزم به کسب ۳ امتیاز داشت، نیمه دوم را با ذهنیت تهاجمی بیشتری نسبت به شروع آغاز کرد. آنها روی شروع ناگهانی ضربه ایستگاهی توسط بازیکنان آرسنال، سم جانسون با خروج اشتباه خود روی انکتیا مرتکب خطا شد. ضربه پنالتی پس از بررسی داور ویدئویی توسط کاپیتان اودگارد تبدیل به گل شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

توپچی‌ها که با نتیجه یک بر صفر در بازی هفته دوم لیگ برتر از خانه پالاس پیش افتاده بودند، روی خطای عجیب مدافع ژاپنی با یک اخراجی بازی را دنبال کردند. تومیاسو روی شروع مجدد بازی از زمین حریف توسط ادی جانستون تلاش داشت مانع از ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه آرسنال شود. پس از اینکه نتوانست توپ را کنترل کند، او با کشیدن پیراهن جوردن آیو مانع از حرکت بازیکن پالاس شد و او روی زمین افتاد. بر همین اساس مدافع آرسنال دومین کارت زردش در این بازی را در دقیقه 67 دریافت کرد و توسط داور اخراج شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که از کارت زرد او تنها ۷ دقیقه بیشتر نمی‌گذشت و قرار بود زینچنکو جای این بازیکن وارد زمین شود. پس از این اخراج، بازی در اختیار شاگردان روی هاجسون بود اما تلاش‌های پالاس نتیجه نداد تا دومین برد اقتصادی میکل آرتتا در این فصل ثبت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا