آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فصل جدید سری آ از نگاه بوفون؛ میلان جذاب‌ترین تیم فصل خواهد شد

میلان جذاب‌ترین تیم این فصل برای بوفون است.

فصل جدید فوتبال ایتالیا امروز در شرایطی شروع می‌شود که برای نخستین بار در قرن اخیر، بوفون به عنوان بازیکن در فوتبال حضور ندارد و به صورت کامل از فوتبال خداحافظی کرده است. جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا مصاحبه‌ای با نشریه «گاتزتا دلواسپورت» انجام داده است.

 

آغاز فصل جدید

فصلی زیبا و دیدنی در پیش است و مشتاقم ببینم آخرش چه می‌شود. طی سال‌های اخیر برای اولین بار در مدتی طولانی، صرفا یک تیم بزرگ قهرمان نشده و در 4 سال اخیر، نشان اسکودتو بر پیراهن 4 تیم یووه، اینتر، میلان و ناپولی نقش بسته‌ است. به‌ نظرم ناپولی، اینتر و یوونتوس مدعیان قهرمانی هستند. غیر از آن‌ها، میلان، لاتزیو و رم را هم نباید از یاد برد. در کورس بقا، کالیاری به‌ لطف بهره‌بردن از سرمربی باتجربه‌ای چون رانیری، نسبت به سایر رقبا مزیت خواهد داشت.

 

ناپولی و میلان بعد از قهرمانی

خیلی مشتاقم ببینم تیم و شهر ناپولی چگونه دوران پسا اسکودتو را مدیریت می‌کنند. این اصلا ساده نیست و باید تعادل را حفظ کرد. میلان برایم تیمی وسوسه‌انگیز است و احتمالا جذاب‌ترین تیم سری آ برایم به‌ شمار می‌رود. استفانو پیولی پیشتر ثابت کرده می‌تواند بازیکنان مختلف از کشورهای مختلف را در قالب یک تیم متحد کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

وضعیت اینتر و یوونتوس

اینتر یک نقطه اتکا به‌نام لائوتارو مارتینز دارد. اینزاگی هم کسی است که می‌تواند براساس کیفیت و پتانسیل بازیکنانش از آن‌ها بازی بگیرد. درست است اینتر، لوکاکو و ژکو را از دست داده اما تورام و آرناتوویچ جایگزینان خوبی هستند. در مورد یوونتوس باید این را در نظر گرفت که آن‌ها در مسابقات اروپایی نیستند و این عاملی تعیین‌کننده در یک لیگ طولانی است. بازی‌های کمتر، مصدومیت‌های کمتر و جلسه‌های تمرینی بیشتر، مزیت‌های یووه در این فصل است.

 

شگفتی‌سازان سری آ

رم خریدهایی عالی داشته و فقدان بازیکن خوب ندارد. به‌ نظرم این تیم می‌تواند رقابت خوبی در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. مدعی بودن لاتزیو برای قهرمانی سری آ؟ خیلی تند نمی‌روم اما انتظار پیشرفت دارم چون تیم‌های ساری به‌تدریج رشد می‌کنند. به‌نظرم آتالانتا می‌تواند سورپرایز فصل باشد. فلسفه بازی تیم گاسپرینی و جّوی که او در آتالانتا فراهم کرده را دوست دارم. البته که باید به فیورنتینای ایتالیانو هم دقت داشته باشیم.

ادامه دهندگان

2بازیکنی که بیش از همه می‌توانند جذاب باشند، به‌ نظرم 2 پسرِ 2 بازیکن سابق هستند؛ فدریکو کیه‌زا و مارکوس تورام. من با پدر این 2 یعنی انریکو و لیلیان همبازی بودم. بالدانتزی از امپولی بازیکن جوانی است که به‌نظرم توجهات را جلب خواهد کرد. در خصوص دروازه‌بان‌ها، می‌خواهم این فصل پیشرفت ویکاریو را در تاتنهام ببینم و البته که مارکو کارناسکی به‌عنوان یک دروازه‌بان جوان، کیفیت‌های بسیار خوبی دارد. ​​

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا