آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فلیکس: انتظار این استقبال از هواداران بارسا را نداشتم

ژائو فلیکس هم در رختکن بارسا بین هم‌تیمی‌های جدیدش و هم از سوی هواداران با بهترین استقبال روبه‌رو شده است.

پس از مدت‌ها پای ژوائو فلیکس هم به گلزنی برای تیم ملی پرتغال باز شد و او در برتری 9-0 تیمش برابر لوکزامبورگ در دور مقدماتی یورو 2024 توانست گل نهم را بزند.

 

او نیم ساعت در زمین بود و به وظیفه‌اش که گلزنی بود نیز عمل کرد. ژوائو که بالاخره توانست از اتلتیکو جدا شود و تا پایان فصل قرضی برای بارسلونا بازی خواهد کرد، برابر اوساسونا دقایقی به میدان نیز رفت و حالا امیدوار است در بازی شنبه شب مقابل بتیس در المپیک مونتجوئیک، فیکس باشد.

او در مصاحبه با اسپورت گفت: «من احساس خوب و اعتمادبه‌نفس بالایی دارم. از نظر فیزیکی علی‌رغم اینکه اخیراً دقایق زیادی بازی نکرده‌ام، خودم را آماده می‌بینم. برای شروعی خوب و قدرتمندانه در بارسلونا آماده‌ام.»

گروه نرم افزاری ماهور

ژائو در پاسخ به سوالی درباره پستی که فکر می‌کند می‌تواند در آن بیشترین بازدهی را برای بارسا داشته باشد، گفت: «دوست دارم وینگر چپ باشم. من مدت زیادی در آنجا بازی کرده‌ام و فکر می‌کنم پست وینگر چپ، جایی است که ژاوی دوست دارد من را در آن قرار دهد.»

 

استقبال خوب در بارسلونا: «گروه از من استقبال خوبی کرد. تیم جوانی داریم بنابراین کاملا احساس راحتی می‌کنم. بارسا تیمی متحد است و همه می‌خواهند در آن برنده شوند و جام ببرند. استقبال هواداران از من نیز عالی بود و انتظارش را نداشتم.»

اولین بازی خانگی برای بارسا برابر بتیس: «من واقعاً می‌خواهم در مونتجوئیک و مقابل هوادارانمان بازی کنم. حیف که امسال بازی‌های خانگی در نوکمپ نیست. امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. گفته بودم که رویایم بازی برای بارسا بود و به آن رسیده‌ام.»

 

اهداف ژائو در بارسلونا: «البته که لیگ قهرمانان یک هدف واقعی است. همه عناوینی که برای آن رقابت خواهیم کرد، یک هدف هستند، اما ما قدم به قدم و با آرامش پیش می‌رویم.»

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا