آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

چلسی به دنبال خرید دائمی فلیکس

چلسی پس از اینکه تصمیم گرفت قرارداد قرضی ژائو فلیکس را در پایان فصل دائمی کند، آماده مذاکره با اتلتیکو مادرید است.

ژائو فلیکس در ژانویه به صورت قرضی به استمفوردبریج نقل مکان کرد، اگرچه این معامله شامل گزینه خرید نمی شود. به گفته فابریزیو رومانو، با این حال، آبی ها مشتاق هستند که مهاجم پوش پرتغالی را حفظ کنند و او را به عنوان بخشی از یک “پروژه بلندمدت” در باشگاه ببینند. فلیکس همچنین امیدوار است در غرب لندن بماند، اما هر معامله ای به قیمتی که اتلتیکو برای مهاجم درخواست می کند بستگی دارد، باشگاه مادریدی امیدوار است که این قیمت حدود 100 میلیون یورو باشد. مذاکرات بین دو باشگاه قرار است به زودی انجام شود.

این مهاجم در اولین بازی خود برای چلسی از زمین اخراج شد اما در ادامه فصل عملکرد قابل قبولی داشته است. فلیکس تاکنون تنها دو بار برای آبی ها گلزنی کرده است، اما این تیم در تمام فصل برای گلزنی تلاش کرده است و آمار فاجعه بار 29 گل در 30 بازی لیگ را به ثمر رسانده است. همچنین انتظار می رود چلسی در تابستان با آوردن کریستوفر نکونکو از لایپزیگ تغییرات بیشتری در خط حمله خود ایجاد کند.

 

فرانک لبوف، مدافع سابق چلسی، قبلاً از باشگاه خواسته است که میسون مانت و کریستین پولیشیچ را بفروشد تا قرارداد دائمی فلیکس را دائمی کند. همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد که پولیشیچ حتی می تواند به عنوان وزنه ای برای کاهش قیمت درخواستی اتلتیکو برای بازیکن ملی پوش پرتغالی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع:www.goal.com
60 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا