آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فن‌دایک: لیورپول لیاقت چمپیونزلیگ را نداشت!

کاپیتان لیورپول، ویرجیل فن دایک در نشست خبری گفت که تیمش می خواهد برای لیگ اروپا بجنگد.

فردا لیورپول در چهارچوب گروه E رقابت های لیگ اروپا باید به مصاف تیم لاسک اتریش برود. دیگر تیم های این گروه تولوز فرانسه و یونیون سنت ژیلویز بلژیک هستند. لیورپول به طور غیر منتظره ای موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد و حالا باید در لیگ اروپا خودی نشان دهد.

ویرجیل فن دایک، کاپیتان تیم لیورپول در نشست خبری پیش از این بازی شرکت و سخنان خود را اینطور شروع کرد:” همه ما می خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم اما لیاقتش را نداشتیم. ما استحقاق لیگ اروپا را داشتیم، در هر تورنمتی باشیم، می خواهیم آن را ببریم. این یک شبه اتفاق نمی افتد، ما باید برای آن تلاش کنیم.”

در مورد محرومیت؟

” شخصاً برایم بسیار خسته کننده بود اما چیزهای دیگری برای من به ارمغان آورد. من از روحیه تیمی، نتیجه ، مسیری که ما به عنوان یک تیم کار می کردیم، لذت بردم. هر چیز به دلیلی اتفاق می افتد، من اکنون برگشتم و مشتاقانه منتظر بازی هستم. خوش شانس بودم که دو بازی ملی بین آن داشتم وگرنه حوصله ام سر می رفت.”

گروه نرم افزاری ماهور

دو بازیکن که قبلا برای سالزبورگ مقابل لیورپول بازی میکردند، حالا در لاسک هستند؟

“خنده دار است. حداقل آن کس که دو گل را زد، با آنها نیست. بازی با سالزبورگ سخت بود.”

چهره لیورپول عوض شده است؟

” بیایید امیدوار باشیم. ما هر روز سخت کار می کنیم، آن هم از پیش فصل. بازیکنان جدید وارد می شوند، من پتانسیل های زیادی را می بینم و چیزهای خوبی را می بینم و نتایج حاصل شده است. ما باز به بازی پیش می رویم، در سال های موفقیت ما اینگونه بوده است. ما نباید از خودمان جلو بزنیم، فردا هر بازی سختی است.”

درباره کوانسا؟

“آخر هفته، او فوق العاده بود. بازی خارج از خانه مقابل وولوز، بازی سختی بود، مدت زمانی که او بازی کرد فوق العاده بود.”

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا