آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شوک بزرگ در اردوی آیندهوون؛ استعفای فن نیستلروی در روزهای حساس

رود فن نیستلروی از تنها بازی باقی‌مانده فصل با آیندهوون استعفا کرد.

رود فن نیستلروی سرمربی هلندی آیندهوون که با همین تیم در دوران بازیگری در فوتبال توجه منچستریونایتد را به خود جلب کرد، برای خروج از این جایگاه حتی تا آخر فصل هم صبر نداشت و استعفای خود را اعلام کرد!

 

سرمربی جوان و 46 ساله که با تیمش توانست قهرمان جام حذفی و سوپر جام هم شود،درباره دلیل این استعفا گفته مطابق انتظار او، مدیران، بازیکنان و کادر فنی به تصمیماتش احترام نمی‌گذارند و دیگر نمی‌خواهد با این شرایط در تیم کار کند.

 

فن نیستلروی تا پیش از هدایت تیم اصلی، سابقه مربیگری در تیم پایه‌ آیندهوون زیر 18 سال و زیر 21 ساله باشگاه را در کارنامه‌ خود دارد و مدیران با اعتماد کامل نسب به عملکردش، او را در این جایگاه قرار داده بودند اما روابط سرمربی و افراد درون باشگاه در طول این فصل آنطور که او انتظار داشته، پیش نرفته و حتی علاقه‌ای برای حضور در بازی پایانی تیمش مقابل آلکمار را ندارد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مدیران این تیم هلندی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: رود فن نیستلروی سرمربی تیم، تصمیم خود را مبنی بر ترک باشگاه در پایان فصل را به اطلاع ما رسانده است. ما از این تصمیم ناراحت هستیم اما از او به خاطر کسب جام حذفی و سوپر جام متشکریم و همچنین امیدوار هستیم فصل را در رتبه‌ دوم به پایان برسانیم.

 

بازی آخر آیندهوون مقابل آلکمار برگزار می‌شود و حساسیت این بازی برای تیم بسیار بالا است چون در صورتی که بازنده‌ این بازی باشند و همزمان آژاکس برنده‌ دیدار خود مقابل توئنته شود، آنها فصل بعد به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت و باید به بازی پلی‌آف بروند.

 

تصمیم این مربی باعث شوک کارشناسان فوتبالی بوده و آنها فکر می‌کنند او برای از دست ندادن شغل‌های بهتر در لیگ انگلیس و دیگر لیگ‌های اروپایی چنین تصمیمی را گرفته است.

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا