آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران پنجشنبه ۸ تیر؛ خداحافظ کاپیتان

شرایط استقلال برای نگه داشتن محمد محبی، سخت‌تر شده و آن‌ها باید رقم مورد نظر سانتاکلارا را پرداخت کنند.

در روز تعطیل و آرام فوتبال ایران، بیشتر اخبار به باشگاه استقلال مربوط می‌شد. استقلالی‌ها اولین تمرین خود را با جواد نکونام برگزار کردند و حسین حسینی، با انتشار یک پیام خداحافظی دوران حضورش در این تیم را به پایان رساند. همزمان استقلال، برای نگه داشتن ستاره‌های فصل پیش خود و خرید گزینه‌های تازه نکونام تلاش می‌کند. شرایطی سخت، برای تیمی که می‌خواهد خاطرات فصل پیش را به فراموشی بسپارد.

 

تراکتور به دنبال جذب «پهلوان»

تراکتور در کنار استقلال، جدی‌ترین مشتری احسان پهلوان است. گفته می‌شود که مذاکرات اولیه با پهلوان انجام شده و احتمال حضور این هافبک باتجربه در تراکتور وجود دارد.

 

احتمال لژیونر شدن «شهریار»

شهریار مغانلو باتوجه به درخششی که در لیگ برتر داشت، با پیشنهادهایی از پرتغال و قطر روبرو شده و این احتمال وجود دارد که لژیونر شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

«محمدی» شاگرد «ربیعی» شد

محمدجواد محمدی، مهاجم سابق تیم هوادار تهران با عقد قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

 

رقابت سه مدعی برای شکار «فلاح»

باشگاه پیکان اعلام کرد: «باشگاه‌های سپاهان اصفهان، استقلال و تراکتور، با ارسال نامه خواهان جذب این مدافع ملی‌پوش شده‌اند.»

 

«حسینی» از استقلال جدا شد

سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، با انتشار پیامی معنادار و با کنایه به جواد نکونام در صفحه شخصی خود، از هواداران این تیم خداحافظی کرد: «آرزوی موفقیت برای استقلال و آقای نکونام. ممنون بابت روزهای خوبی که ساختین، خدانگهدار.»

 

«میلاد محمدی» در رادار سرمربی گل‌گهر

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران در رادار سرمربی یونانی تیم گل گهر سیرجان قرار دارد.

 

مخالفت سانتاکلارا با کاهش مبلغ رضایت‌نامه «محبی»

مسئولان استقلال در روزهای گذشته از باشگاه سانتاکلارا درخواست کردند مبلغ مورد نظرشان را برای صدور رضایت‌نامه قطعی محبی کاهش دهند ولی باشگاه پرتغالی با این درخواست موافقت نکرده است. استقلال باید 600 هزار دلار به سانتاکلارا پرداخت کند که این چالشی بزرگ برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

میلان مانع حضور «طارمی» در فوتبال ترکیه

رسانه ترکیه‌ای «اسپورت ایکس» خبر داده سران باشگاه فنرباغچه برای جذب طارمی دست به کار شده‌اند اما میلان نیز آرزوی حضور ستاره ایرانی در سن‌ سیرو را دارد. این رسانه ترکیه‌ای به نقل از رسانه‌های ایتالیایی نوشته سران میلان پس از خداحافظی «زلاتان ابراهیموویچ» از دنیای فوتبال، به دنبال جذب طارمی هستند تا جای خالی او در خط حمله روسونری را پر کند.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا