آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آینده ستاره‌های خبرساز فوتبال ایران؛ ما می‌خواهیم بمانیم

ستاره‌های نام‌آشنای لیگ بیست‌ودوم برای فصل آینده تکلیف‌شان مشخص است و تابستان آرامی را پشت سر خواهند گذاشت.

هواداران فوتبال در ایران بعد از تعیین سرنوشت تیم قهرمان در لیگ بیست‌ودوم، مطمئنا چشم‌انتظار شروع به کار بازار نقل‌وانتقالات تابستانه خواهند نشست و امید به آن دارند تا تیم مورد علاقه‌شان بتواند بهترین خریدها را انجام بدهد. همواره نقل‌وانتقالات تابستانی برخلاف نقل‌وانتقالات زمستانی در فوتبال ایران با هیاهو و جنجال پرشمار به پایان می‌رسد و باتوجه رقابت نزدیک تیم‌ها در کورس قهرمانی لیگ بیست‌ودوم و تلاش برای کسب جام در فصل آینده، انتظار می‌رود که تابستان جنجالی در انتظار باشگاه‌های ایرانی در بازار نقل‌وانتقالات باشد.

 

پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کنار تیم‌هایی مانند تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان به عنوان تیم‌های سرمایه‌دار می‌توانند نقش پررنگی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی داشته باشند. نکته مهم درباره بازار پیش‌رو اینکه ستاره‌هایی که در لیگ بیست‌ودوم درخشیدند، برای فصل آینده تصمیم خود را گرفته‌اند و به‌نظر می‌رسد که باید در انتظار رقابت تیم‌های مدعی برای جذب بازیکن خارجی و یا پدیده‌های جوان فوتبال ایران بود؛ چون بیشتر ستاره‌های نام‌آشنای لیگ هنوز مدت قراردادشان به پایان نرسیده است!

 

ترین‌هایی که در تیم‌هایشان ماندنی‌اند

شهریار مغانلو که بعد از درخشش در دیدار مقابل پیکان تهران به صدر جدول گلزنان رفت و بیشترین شانس را برای آقای گلی در لیگ بیست‌ودوم دارد، در ابتدای فصل قراردادی 3ساله را با سپاهان امضا کرد و هنوز 2 فصل دیگر از قرارداد این ستاره بلندقامت باقی‌مانده و باتوجه به درخشش در فصل جاری، ژوزه مورایس مطمئنا حساب ویژه‌ای روی ستاره تیمش برای فصل آینده باز کرده تا این‌چنین سرنوشت یکی از بهترین‌های لیگ بیست‌ودوم مشخص شده باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مغانلو تنها ستاره تحت قرارداد فوتبال ایران نیست و بازیکنان کلیدی دیگری از جمله ریکاردو آلوز، مهدی ترابی و رامین رضاییان هم سرنوشت‌شان برای فصل آینده مشخص است؛ به‌طوری که آلوز 2 فصل دیگر در تراکتور خواهد بود و هنوز یک فصل دیگر از قرارداد ترابی و رضاییان با تیم‌های پرسپولیس و سپاهان مانده تا 4 چهره کلیدی فوتبال ایران در فصل اخیر، در فصل آینده هم در تیم‌های خود حضورشان مسجل شده باشد.

 

آینده مبهم 5 ستاره

باشگاه استقلال به نظر می‌رسد در بازار تابستانه پیش‌رو سخت‌ترین ماموریت را خواهد داشت و در شرایطی که پرسپولیس و سپاهان دغدغه‌ای در زمینه حفظ بازیکنان نام‌آشنای خود از جمله ترابی، مغانلو و رضاییان ندارند اما آبی‌ها در تلاش هستند تا بتوانند مهدی قایدی و محمد محبی را در ترکیب خود حفظ کنند که با توجه به چالش‌های مالی موجود، آینده قایدی و محبی مبهم به نظر می‌رسد.

 

دو ستاره استقلال تنها چهره‌های جذاب بازار نقل‌وانتقالات تابستانی نیستند و به این فهرست می‌توان نام ستاره‌های کلیدی مانند محمد عباس‌زاده، سعید صادقی و البته پیام نیازمند را هم اضافه کرد تا مشخص شود که پرسپولیس و سپاهان هم با ترکیبی کامل برای فصل آینده آماده نمی‌شود و تابستان سخت و دشواری در انتظار مدیران این دو باشگاه هم قرار دارد.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا