آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فولاد ۰-۰ استقلال؛ توقف بدموقع استقلال پیش از دربی

استقلال در خانه فولاد موفق به کسب پیروزی قبل از دربی نشد.

آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران برگزار شد. استقلال که این فصل با جواد نکونام نتایج خوبی کسب کرده، به‌دنبال این بود که پس از تساوی مقابل ذوب‌آهن دوباره به روند پیروزی برگردد و در آستانه دربی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند. در طرف مقابل فولاد بحران‌زده خوان ایگناسیو مارتینس هم نیاز جدی به 3 امتیاز این مسابقه داشت تا کمی از انتهای جدول فاصه بگیرد.

 

ترکیب فولاد

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی (85- لوکاس کاندیدو) ، شاهین توکلی، محمد خادمی‌منفرد، علی شجاعی (85-وحید حیدریه)، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری، عادل ارغند (85- گادوین منشا) و ساسان انصاری.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی (40 – کوین یامگا)، امید حامدی‌فر (85- زبیر نیک‌نفس)، مهدی مهدی‌پور (74- سعید مهری)، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی (85- جعفر سلمانی)، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی (74- آرمان رمضانی).

 

توقف استقلال مقابل فولاد بحران‌زده

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت 17:45 در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز آغاز شد. استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و فولاد را در بیشتر دقایق نیمه اول تحت فشار قرار داد. دقیقه 13 بازی بوالفضل جلالی در صحنه‌ای که می‌توانست پاس هم بدهد، اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

 

در دقیقه 19 بازی آرش رضاوند و علی شجاعی با یکدیگر درگیر شدند تا داور به هر دو بازیکن کارت زرد بدهد. رضاوند دقیقه 38 با یک شوت محکم دروازه فولاد را تهدید کرد که توپ توسط کنت راهی کرنر شد. کرنر ارسالی آبی‌ها در دقیقه 39 ضربه بلانکو را به دنبال داشت و این بار هم کنت با عکس‌العمل به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

نخستین موقعیت جدی فولاد در وقت تلف‌‍شده نیمه اول رخ داد که ضربه ایستگاهی علی شجاعی توسط حسین حسینی دفع شد. در آخرین دقیقه نیمه نخست هم استقلالی‌ها صاحب ضدحمله شدند و یامگا درون محوطه جریمه فولاد به توپ رسید که ضربه‌اش در چارچوب نبود تا نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

 

استقلال نیمه دوم را هم مثل نیمه اول هجومی آغاز کرد. دقیقه 50 مهرداد محمدی روی یک حرکت انفرادی از گوشه محوطه جریمه به سمت دروازه فولاد شوت زد که ضربه‌اش بین راه به جفرسون باهیا برخورد کرد و راهی کرنر شد. او یک دقیقه بعد هم به سمت دروازه فولاد شوت زد که باز هم کنت اجازه گل شدن توپ را نداد.

 

در دقیقه 67 ارسال مهدی مهدی‌پور با ضربه سر آرمین سهرابیان همراه شد که به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 72 گوستاوو بلانکو با یک شوت زیبا دروازه فولاد را هدف قرار داد که کنت باز هم توپ را مهار کرد.

 

استقلال در ادامه بازی هم تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد ولی هیچ‌کدام از موقعیت‌های این تیم وارد دروازه فولاد نشد تا بازی در نهایت با تساوی بدون گل تمام شود.

با این نتیجه استقلال 24 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند تا آماده دربی پایتخت شود. فولاد هم با یک تساوی ارزشمند 10 امتیازی شد و بالاتر از نساجی در رده چهاردهم قرار گفت. آن‌ها هفته بعد در یک دیدار سخت دیگر میهمان سپاهان خواهند بود.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا