آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دو پدیده ایرانی به دنبال لژیونر شدن؛ مدافع فولاد به لیگ ستارگان می‌رود؟

«سامان فلاح» و «محمدامین حزباوی» دو چهره خبرساز بازار نقل‌وانتقالات تابستانی محسوب می‌شوند.

فوتبال ایران در فصلی که گذشت در کشف استعدادهای برتر چندان موفق عمل نکرد و نگاهی به عملکرد تیم‌های مدعی نشان می‌دهد که آن‌ها در شرایطی توانسته‌اند در کورس قهرمانی حضور پیدا کنند که از بازیکنان باتجربه در ترکیب خود بهره برده‌اند و بازیکنان جوان سهم حداقلی در موفقیت تیم‌های مدعی داشته‌اند. با این وجود می‌توان در پایان لیگ بیست‌ودوم از چند بازیکن به عنوان چهره‌های جدید و پدیده فوتبال ایران یاد کرد که البته پیشتر هم نام‌شان در رسانه‌ها مطرح بود؛ سامان فلاح و محمدامین حزباوی.

 

فلاح در مهم‌ترین مقطع فصل به واسطه تصادف شدیدی که داشت نتوانست همراه پیکان باشد اما حزباوی فصل کم‌نوسان و موفقی را در فولاد گذراند و در دوره حضور علیرضا منصوریان در این تیم، فراتر از فعالیت‌های دفاعی در کارهای تهاجمی هم به کمک فولاد آمد و 3 گل برای قرمزپوشان اهوازی به‌ثمر رساند. این دو ستاره جوان که عضو تیم امید ایران هستند و سابقه دعوت شدن به تیم ملی بزرگسالان را هم در کارنامه خود دارند، حالا در بازار نقل‌وانتقالات پیش‌رو به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند.

 

دو مدافع جوان فوتبال ایران تحت قرارداد باشگاه‌های پیکان تهران و فولاد خوزستان هستند و در فضای مجازی ارقام عجیبی درباره رضایت‌نامه آن‌ها مطرح شده است. با این‌حال گفته می‌شود که سامان فلاح پیشنهادی از تیم سپاهان روی میز خود دارد اما گویا تمرکز فلاح و حزباوی به بررسی پیشنهادات خارجی‌شان است و احتمال لژیونر شدن آن‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو دور از ذهن نیست.

گروه نرم افزاری ماهور

 

یک‌قدم، فاصله «حزباوی» تا السد!

محمدامین حزباوی که برای گذراندن تعطیلات بعد از پایان فصل به کشور قطر سفر کرده، پیشنهادی را از تیم السد دریافت کرده که گفته می‌شود باشگاه قطری حاضر است نه‌تنها قرارداد مناسبی با حزباوی امضا کند بلکه آن‌ها حاضر به پرداخت هزینه رضایت‌نامه او به باشگاه فولاد خوزستان هم هستند. روزنامه الوطن قطر در خبری ویژه اعلام کرد: «باشگاه السد دوحه قصد دارد مراحل نهایی قراردادش با محمدامین حزباوی، مدافع 20 ساله فولاد خوزستان و تیم فوتبال جوانان ایران را به پایان برساند. بر اساس این گزارش، رئیس باشگاه فولاد خوزستان برای مذاکره نهایی با همتای قطری خود وارد دوحه شده است».

 

«فلاح» و پیشنهادات وسوسه‌انگیز

در کنار مدافع جوان فولاد خوزستان، سامان فلاح هم چند پیشنهاد خارجی را روی میز خود می‌بیند اما با توجه به مصدومیت و ناآمادگی این مدافع جوان، هنوز سامان فلاح برای مذاکره با تیمی وارد عمل نشده و گفته می‌شود طی روزهای آینده تصمیم نهایی فلاح مشخص خواهد شد. آنچه واضح است اینکه مدیران باشگاه پیکان برای حفظ مدافع جوان خود که در نقل‌وانتقالات تابستان فصل گذشته از سرخابی‌های پایتخت پیشنهاد داشت، کار سختی را در پیش دارند و به نظر می‌رسد با وجود قراردادی که میان فلاح و پیکان به امضا رسیده، احتمالاً این مدافع جوان در نقل‌وانتقالات پیش‌رو از جمع خودروسازان جدا خواهد شد.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده مدافعان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر هستند و حضور احتمالی حزباوی و فلاح می‌تواند رقابت جذابی را میان مدافعان ایرانی در کشور قطر ایجاد کند. البته که گفته می‌شود احتمال جدایی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده از الاهلی قطر و بازگشت آن‌ها به لیگ ایران در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو وجود دارد.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا