آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بدشانس و ناکام مثل «قایدی»؛ از دبی تا تهران در حسرت قهرمانی!

ستاره استقلال هنوز نتوانسته در عرصه باشگاهی در مسابقات لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

مهدی قایدی یکی از لژیونرهایی بود که در نقل‌وانتقالات تابستانی تصمیم به بازگشت به لیگ ایران گرفت و بعد از گذراندن روزهای ناموفق در شباب‌الاهلی امارات، با قراردادی قرضی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست. بعد از این امضای قرارداد، او شانس حضور دوباره در تیم استقلال را به‌دست آورد و امید داشت تا بتواند بعد از قهرمانی به‌دست آمده در لیگ برتر در فصل گذشته، این‌بار آبی‌ها با حضور او بتوانند فاتح لیگ برتر شوند تا یک افتخار ویژه به کارنامه مهدی قایدی هم اضافه شود.

 

شباب‌الاهلی امارات فصل گذشته در حضور احمد نوراللهی و مهدی قایدی نتوانست جایی در جمع تیم‌های برتر جدول لیگ امارات داشته باشد و به رتبه پنجم رسید تا ناکامی در کسب قهرمانی در لیگ امارات، قایدی را به جدایی قرضی از جمع قرمزپوشان بیشتر ترغیب کند. ستاره خوش‌تکنیک بعد از حضور در استقلال دوباره احیا شد و توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار ترکیب آبی‌ها تبدیل شود و با وجود از دست دادن شانس حضور در جام جهانی، یکی از برترین بازیکنان لیگ بیست‌ودوم محسوب می‌شود.

 

جام‌هایی که دست «قایدی» از آن‌ها کوتاه ماند!

مهدی قایدی پیش از آنکه لیگ بیست‌ویکم آغاز شود، با قراردادی 5 ساله از استقلال جدا شد و به تیم شباب‌الاهلی امارات پیوست و در فصلی که شاگردان فرهاد مجیدی با عملکردی رویایی توانستند فاتح لیگ برتر شوند و بدون شکست به قهرمانی رسیدند، دست قایدی از جام قهرمانی کوتاه بود و او در حال ماجراجویی در لیگ امارات همراه با تیم شباب‌الاهلی بود. جدایی قایدی از استقلال باعث شد تا ستاره ریزنقش آبی‌ها در رویایی‌ترین قهرمانی استقلال در تاریخ لیگ برتر غایب باشد و رسیدن به یک عنوان مهم را از دست بدهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

قایدی در ابتدای فصل جاری به امید قهرمانی به استقلال پیوست اما معادلات برخلاف فصل گذشته رقم خورد؛ به‌طوری‌که آبی‌ها در لیگ برتر به مقام سوم رسیدند اما در نقطه مقابل، شباب‌الاهلی در لیگ برتر امارات توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند تا در دومین فصل پیاپی، دومین جام قهرمانی در مسابقات باشگاهی در لیگ برتر برای مهدی قایدی از دست برود و یک ناکامی عجیب به نام او به‌ثبت برسد.

 

قهرمانی جام حذفی و سوپرجام، تنها نقاط روشن کارنامه «قایدی»

ستاره ریزنقش و خوش‌تکنیک استقلال که پنجمین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت را می‌گذراند، در دوران حضورش در استقلال در فتح لیگ برتر ناکام بوده و در قامت لژیونر هم نتوانسته به این افتخار دست پیدا کند. قایدی در لیگ برتر بهترین عنوان خود را در لیگ بیستم همراه استقلال به‌دست آورد که با آبی‌ها به عنوان نایب‌قهرمانی رسید اما در جام حذفی و سوپرجام شرایط برای ستاره آبی‌ها متفاوت است.

 

قایدی در آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی که همراه وینفرد شفر به‌دست آمد، عضوی از تیم آبی‌پوش بود و در قهرمانی آبی‌ها در سوپرجام هم که در فصل جاری به‌دست آمد، در ترکیب آبی‌ها در مسابقه فینال به میدان رفت تا دو مدال قهرمانی در آلبوم افتخارات خود داشته باشد. ستاره ریزنقش استقلال بعد از ناکامی در لیگ برتر، حالا امیدوار است بتواند با درخشش خود استقلال را به فینال جام حذفی برساند تا بار دیگر همراه آبی‌پوشان پایتخت بتواند افتخار قهرمانی در جام حذفی را به‌دست آورد و یک مدال دیگر به آلبوم افتخارات خود اضافه کند.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا