آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قدیس جوان به لندن رسید؛ قرارداد لاویا با چلسی رسمی شد

چلسی با پرداخت ۵۳ میلیون پوند به ساوتهمپتون، لاویا را به خدمت گرفت.

چلسی امضای قرارداد با رومئو لاویا را رسمی کرد تا مجموع هزینه‌های این هفته غول آبی‌پوش فوتبال لندن در خط میانی به ۱۷۳ میلیون پوند برسد! هافبک ۱۹ ساله ساوتهمپتون با هزینه‌ای سنگین به ترکیب چلسی در فصل جدید اضافه خواهد شد و در حالی که چلسی روز به روز به خطوط قرمز قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا نزدیک می‌شود، کانر گلگر ممکن است برای کسب درآمد فروخته شود.

 

شکست لیورپول در راه خرید لاویا آخرین اقدام چلسی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات امسال نخواهد بود و شیرها علاوه بر یک مهاجم ممکن است بخواهند جای خالی کپا آریزابالاگا را با یک دروازه‌بان جدید پر کنند. رومئو لاویا با قراردادی ۵۳ میلیون پوندی به چلسی پیوسته و حجم آن با افزوده شدن بندهای اضافی و پاداش به ۵۸ میلیون پوند هم می‌رسد.

مائوریسیو پوچتینو کم‌کم گزینه‌های جذاب جدیدی را به ترکیب تیم خود اضافه خواهد کرد. سرمربی سابق تاتنهام هاتسپر و پاری سن ژرمن که تابستان امسال بازیکنان مهمی همچون میسن مانت، انگولو کانته و کای هاورتز را از دست داد، حالا با اضافه شدن مویسس کایسدو و رومئو لاویا به ترکیب رویایی و پرمهره خود نزدیک می‌شود. لاویا در مورد پیوستن به طرف آبی شهر لندن گفته: «از پیوستن به چلسی و تبدیل شدن به جزئی از این پروژه جذاب خوشحالم. این یک باشگاه فوق‌العاده فوتبال است. تاریخی قوی دارد و من برای شروع کار به شدت هیجان‌زده هستم. نمی‌توانم برای دیدن تک‌تک هم‌تیمی‌های جدید و ایجاد رابطه‌ای دوستانه با هدف دستیابی به اهداف بزرگ؛ صبر کنم.» لاویا بعد از مویسس کایسدو دومین هدف نقل و انتقالاتی مهم لیورپول بود که با وجود توافق سرخ‌ها با باشگاه سابق، چلسی را به عنوان باشگاه سازنده آینده خود انتخاب کرد. یورگن کلوپ قصد داشت لاویا را جایگزین فابینیو کند؛ بازیکنی که برای امضای قرارداد با الاتحاد راهی شبه جزیره عربی شده بود.

گروه نرم افزاری ماهور

لاویا هشتمین خرید چلسی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات امسال است. آبی‌ها سعی می‌کنند با فراموش کردن خاطرات تلخ سال گذشته که با اتمام فصل در نیمه دوم جدول و ناکامی در کسب سهمیه رقابت‌های گوناگون اروپایی به اتمام رسید، زیر نظر سرمربی آرژانتینی و با فلسفه و تفکراتی جدید همه‌چیز را از نو شروع کنند. چلسی در نخستین مسابقه از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس، یکشنبه این هفته با وجود ارائه نمایشی متفاوت و نسبتاً درخشان با نتیجه یک بر یک مقابل لیورپول متوقف شد و یکشنبه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف وستهام یونایتد خواهد رفت. قطعی شدن حضور لاویا در چلسی مجموع هزینه‌های چلسی در دوران یک و نیم ساله حضور تاد بولی و شرکت سرمایه‌گذاری کلیرلیک به عنوان مالکان جدید را به بالای ۹۰۰ میلیون پوند رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا