آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پالس «قلعه‌نویی» پیش از دوئل با قرقیزستان؛ بازهم با همه قوا بازی می‌کنیم

امیر قلعه‌نویی در کنار علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم ملی قرقیزستان حضور پیدا کردند.

تیم ملی ایران در آغاز راه مسابقات کافا 2023 در مقابل افغانستان قرار گرفت که مطابق انتظار در یک بازی یک‌طرفه و تهاجمی، شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند 6 بار دروازه حریف خود را باز کنند و در نقطه مقابل، تنها شوت در چارچوب افغانستانی‌ها به گل تبدیل شد تا بازی با برتری 6 بر یک تیم ملی ایران به پایان برسد. شب گذشته تیم ملی ازبکستان با کسب دومین پیروزی پیاپی توانست خود را به مرحله فینال کافا 2023 برساند و حالا شاگردان قلعه‌نویی هم راه آسانی برای رسیدن به فینال دارند.

 

تیم ملی ایران باید فردا (جمعه) از ساعت 18:30 مقابل تیم ملی قرقیزستان قرار گیرد که حتی نتیجه تساوی هم می‌تواند باعث صعود شاگردان قلعه‌نویی به مرحله فینال شود؛ هر چند که انتظار می‌رود با توجه به سطح فنی حریف، ملی‌پوشان بتوانند برد پرگل دیگری را به‌دست آورند. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران در کنار علیرضا جهانبخش که در بازی اول مقابل افغانستان موفق به گلزنی شد، در نشست خبری پیش از دیدار با قرقیزستان حضور پیدا کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

امیدوارم در سالیان آینده بازی‌ها با کیفیت بهتری برگزار شود

امیر قلعه‌نویی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با اشاره به میزبانی قرقیزستان و سطح فنی مسابقات کافا گفت: «در ابتدای صحبت‌ها می‌خواهم تاکید کنم که امیدوارم تورنمنت کافا در سال‌های آینده با شرایط بهتری برگزار شود تا این مسابقات بتواند به فوتبال آسیای مرکزی کمک کند. بازی فردا با توجه به حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت. اصل در فوتبال تماشاگران هستند و امیدوارم فردا ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود تا جذابیت و لذت خوبی را در این بازی شاهد باشیم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

قلعه‌نویی درباره شرایط دیدار با قرقیزستان و شناختی که او از این تیم دارد، توضیح داد: «امروز تیم قرقیزستان را آنالیز خواهیم کرد تا با شناخت بیشتری پا به زمین بازی بگذاریم. آمار و اعداد برای گذشته است و به طور قطع تیم قرقیزستان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. فردا ما باید با تمام قوا بازی کنیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در بازی قبل با انگیزه‌ی کامل بازی کردند و به طور قطع فردا هم با همان انگیزه بازی خواهیم کرد».

 

سرمربی تیم ملی ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش بار دیگر از میزبانی قرقیزستان تمجید کرد و گفت: «از میزبانی قرقیزستان در این تورنمنت قدردانی می‌کنم. باز هم پیشنهاد می‌کنم در سال‌های آینده این تورنمنت با شرایط و کیفیت بهتری برگزار شود».

 

با احترام کامل به رقبا پا به این تورنمنت گذاشتیم

علیرضا جهانبخش ستاره باتجربه تیم ملی با اشاره به پیروزی مقابل افغانستان و دیدار پیش‌رو گفت: «اول اینکه خیلی خوشحالیم که اولین قدم را محکم برداشتیم. با احترام کامل به رقبا پا به این تورنمنت گذاشتیم و باید نشان دهیم هدف بزرگی برای مسابقات پیش‌رو که همان جام ملت‌هاست، داریم. همان‌طور که سرمربی ما گفتند قطعا با حضور هواداران قرقیزستان بازی دوم، بازی جذاب‌تری می‌شود. جذابیت فوتبال به هوادارانش است. همان‌طور که گفتم با تمام احترام پا به زمین بازی می‌گذاریم و هدف اصلی‌مان پیروزی است تا بتوانیم به بازی فینال برسیم».

 

جهانبخش با تاکید بر صحبت‌های انجام شده از سوی امیر قلعه‌نویی گفت: «همان‌طور در بازی اول با تمام قوا بازی کردیم، در دیدار فردا هم با شرایط خیلی خوبی وارد زمین می‌شویم. همان‌طور که آقای قلعه‌نویی گفتند امروز تیم حریف را آنالیز می‌کنیم تا با شرایط خوبی پا به زمین بگذاریم».

همه کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند

ستاره تیم ملی ایران درباره تجربه حضورش در مقابل قرقیزستان توضیح داد: «اگر بخواهم واقعیت را بگویم نکته زیادی از آن بازی به یاد ندارم ولی واقعیت این است که در فوتبال آسیا همه کشورها در حال پیشرفت هستند و قطعا در بازی خانگی برای قرقیزستان مهم است که از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند. توقع دارم بازی فردا استادیوم تکمیل شود و این به بازیکنان قرقیزستان کمک می‌کند تا با انرژی مثبتی وارد زمین شوند».

 

جهانبخش با اشاره به برنامه تیم ملی ایران گفت: «همان‌طور که گفتم ما هدف دیگری داریم و به خاطر همین به این تورنمنت آمدیم و اینها قدم‌هایی است برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌ها. من از آن بازی خیلی چیزی یادم نمی‌آید اما همان‌طور که گفتم فردا با انرژی صددرصد وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم از این بازی به عنوان یک بازی تمرینی برای آینده استفاده کنیم».

 

علیرضا جهانبخش در پایانی صحبت‌های خود گفت: «این دومین اردویی است که با کادر جدید داریم و قطعا بازی به بازی به ایده و دیدگاه فنی کادر نزدیک‌تر می‌شویم. بازی فردا یک بازی متفاوت با دیدار گذشته دو تیم است و همانطور که گفتم با تمام احترام و انرژی وارد زمین می‌شویم».

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا