آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کی‌روش نیازمند معجزه مقابل مکزیک!

شاگردان کارلوس کی‌روش برای صعود در گلد کاپ نیاز به برد و توقف رقبای خود دارند.

تیم ملی فوتبال قطر که پس از هدایت کارلوس کی‌روش در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ب کرواسی با یک گل شکست خورد و در مسابقه دوستانه برابر تیم جامائیکا به برتری دو بر یک دست یافت و سپس هم در جدال آماده‌سازی با نیوزیلند مغلوب شد، این روزها در رقابت‌های گلد کاپ حضور دارد.

 

شاگردان کارلوس کی‌روش که برای حضور در رقابت‌های گلد کاپ راهی کشور آمریکا شدند، در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها با نتیجه دو بر یک مقابل هائیتی شکست خوردند و بامداد امروز (به وقت ایران) نیز در دومین بازی نتوانستند برابر تیم ملی فوتبال هندوراس به برتری دست پیدا کنند.

 

تیم ملی فوتبال قطر در حالی که در دومین مسابقه خود در گروه B رقابت‌های گلد کاپ به میزبانی آمریکا در آستانه کسب پیروزی یک بر صفر مقابل هندوراس قرار داشت، در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد تا با کسب یک امتیاز به استقبال آخرین دیدارش برابر تیم ملی مکزیک برود و کار سختی برای صعود داشته باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

شاگردان کارلوس کی‌روش برای راهیابی به مرحله پلی‌آف گلد کاپ باید سه روز دیگر در آخرین مسابقه گروه B مقابل تیم ملی مکزیک که در حال حاضر ۶ امتیاز دارد و ضمن صدرنشینی، صعودش به دور بعد را قطعی کرده، قرار بگیرند که برتری در این دیدار کار دشواری برای تیم ملی قطر است.

 

تیم ملی فوتبال قطر برای راهیابی به دور پلی‌آف مسابقات گلد کاپ، علاوه بر کسب پیروزی مقابل مکزیک، باید امیدوار باشد که دیدار تیم‌های هائیتی و هندوراس با تساوی یا برد هندوراس با تفاضل گل کم به پایان برسد؛ اتفاقی که رقم خوردن همزمان آن تقریبا بعید به نظر می‌رسد و شاگردان کی‌روش نیازمند معجزه برای ماندن در گلد کاپ آمریکا هستند.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا