آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قطعی: بیرانوند تقابل با رونالدو‌ را از دست داد

علیرغم تلاشی که علیرضا بیرانوند برای بازگشت زودهنگام به ترکیب پرسپوليس داشته، این مهم اتفاق نخواهد افتاد.

فیفادی یک خبر تلخ بزرگ برای پرسپولیسی‌ها بهمراه داشت و در جدال ایران – بلغارستان مصدومیت علیرضا بیرانوند را بهمراه داشت.

 

بیرانوند که با پرتاب‌های بلند خود یکی از ویژگی‌های فنی و خاص خود را به نمایش می‌گذاشت، در دقایق ابتدایی جدال ایران مقابل بلغارستان قصد داشت بار دیگر یک پرتاب ویژه را به نمایش بگذارد، با مصدومیت مواجه شد تا خیلی زود تعویض شود. 

در ادامه اعلام شد که شماره یک تیم ملی با کشیدگی عضله مواجه شده و بررسی نهایی هم غیبت سه هفته‌ای وی به عنوان یکی دیگر از اخبار نگران‌کننده برای هواداران ثبت کرد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

این نگرانی از جایی بیشتر می‌شود که پرسپولیس باید در دیداری سخت مقابل النصر عربستان و هم‌تیمی‌های رونالدو و مانه تقابل داشته باشد و از سوی دیگر گلر نامداری روی نیمکت خود بعد از علیرضا بیرانوند در اختیار ندارد و گلرهای جوان این تیم بازی رسمی و حتی لیگ برتری در کارنامه خود ندارند. اتفاقی که باعث می‌شود نگرانی هواداران پرسپولیس و شاید حتی کادرفنی این تیم نیز بیشتر شود.

در شرایطی که احتمال بازی بیرانوند در دیدار با النصر عربستان به عنوان یک گمانه‌‌زنی طی روزهای اخیر دنبال می‌شد، اکنون پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیرانوند به صورت قطعی دیدار با النصر را از دست داده است.

 

بیرانوند طی ساعات گذشته تلاش زیادی داشته تا کارهای پزشکی‌اش را دنبال کرده و فرصت تقابل دوباره با رونالدو را شکل دهد اما این اتفاق نهایی نشده و یک حسرت بزرگ را برای شماره یک شکل داد و نگرانی هواداران پرسپولیس برای این جدال نیز دیگر موضوع این خبر است که باید دید چه شرایطی را به دنبال خواهد داشت.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا