آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قهرمان ایتالیا در خانه خلع سلاح شد

لاتزیو موفق شد میزبانش ناپولی را با نتیجه 2-1 در ورزشگاه د‌یگو مارادونا شکست دهد.

ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، که فصل جدید را با دو برد شروع کرده بود دیشب در حساس ترین بازی هفته سوم میزبان لاتزیو نایب قهرمان فصل گذشته سری آ بود؛ تیمی که هر دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته و در پی اولین امتیاز فصل بود.

شاگردان مائوریتزیو ساری کار را بهتر از میزبان آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 30 به گل اول دست پیدا کنند. لوئیز آلبرتو این گل را با یک ضربه بسیار زیبا در دهانه دروازه روی پاس فیلیپه اندرسون وارد دروازه میزبان کرد.

ناپولی که از حمایت هوادارانش بهره می برد خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند. پیوتر زیلنسکی با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه لاتزیو را هدف گرفت که توپ بعد از برخورد به مدافع حریف به گل تساوی میزبان تبدیل شد تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

لاتزیو در شروع نیمه دوم بازهم برتر از حریف ظاهر شد و توانست در دقیقه 53 بار دیگر از ناپولی پیش بیافتد. دایچی کامادا در هفتمین دقیقه از نیمه اول روی پاس فیلیپه اندرسون در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه نتیجه را 2-1 کرد.

 

در میان تلاش های ناموفق ناپولی برای زدن گل تساوی این لاتزیو بود که در دقیقه 72 بار دیگر به گل رسید که داور این گل را بعد از بازبینی صحنه در VAR به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

 

در ادامه بازی گل دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا شاگردان ساری در یکی از حساس ترین بازی های این فصل‌شان به اولین برد خود دست پیدا کرده و با 3 امتیاز تا رده دوازدهم بالا بیایند. ناپولی هم 6 امتیازی ماند تا هفته سوم را با رتبه چهارم به پایان برساند.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا