آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

قول خمس به هواداران تراکتور؛ به روزهای خوب برمی‌گردیم

سرمربی تراکتور تبریز بعد از شکست تیمش مقابل شارجه امارات نسبت به نقاط ضعف سرخ‌پوشان در بازی امشب نکاتی را مطرح کرد.

تراکتور تبریز شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی نداشته و سرخ‌پوشان تبریزی بعد از آنکه در لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس ناکام در کسب امتیاز بودند و 2 شکست متوالی را متحمل شدند، امشب هم در دور نهایی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند مقابل شارجه امارات در خانه نتیجه بگیرند و شکست خوردند؛ شکستی که باعث شد تا سرخ‌پوشان تبریزی وداع زودهنگامی با رقابت‌های آسیایی داشته باشند و نتوانند به مرحله گروهی راه پیدا کنند.

 

پاکو خمس که امشب عملکرد شاگردانش از سوی هواداران تراکتور به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، بعد از آنکه سومین شکست پیاپی را در فصل جاری تیمش متحمل شد، در نشست خبری بعد از دیدار با شارجه امارات حضور پیدا کرد و نسبت به حذف سرخ‌پوشان تبریزی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. خمس مهم‌ترین علت نتیجه ثبت شده در مسابقه امشب را اشتباهات فردی تیمش عنوان کرد و مدعی شد که تراکتوری‌ها خودشان زمینه‌ساز ثبت گل‌های شارجه شدند و به حریف خود موقعیت هدیه دادند!

 

موقعیت‌های زیادی به حریفان هدیه می‌دهیم

سرمربی تراکتور درباره عملکرد تیمش در بازی امشب گفت: «فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و جلوی یک تیم بزرگ موقعیت‌هایی را به دست آوردیم. فکر می‌کنم بازی‌ها را به این دلیل از دست می‌دهیم که موقعیت‌های زیادی به حریفان هدیه می‌دهیم. باعث تأسف است، چون بازی خیلی خوبی انجام دادیم، ولی در برخی نقاط موقعیت‌هایی به حریف هدیه می‌دهیم یا در یارگیری اشتباه می‌کنیم یا خیلی راحت توپ‌ها را لو می‌دهیم و توپ را در اختیار حریف می‌گذاریم تا موقعیت ایجاد کند. باید سعی و این اشتباهات را برطرف کنیم. در کل بازی خوبی انجام دادیم، اما باید روی یکسری نکات بیشتر کار کرده و تمرین کنیم. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و جنگیدند، ولی باید برخی مسائل را بپذیریم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

خمس در واکنش به سیر پیشرفت تیمش توضیح داد: «در این بازی نسبت به دیدار با پرسپولیس و سپاهان خیلی بهتر بودیم، خیلی پیشرفت کردیم و بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. نکته مهم این است که در هر سه دیدار گل‌ها را به حریفان هدیه دادیم و تا زمانی که این اشتباهات را برطرف نکنیم، قطعاً مشکل خواهیم داشت. اشتباهاتی که به آنها اشاره کردم، اشتباهات فردی است که خیلی روی آنها کار کرده و سعی کرده‌ایم برطرف‌شان کنیم، ولی هنوز ادامه دارد. باید روز به روز روی آنها کار کنیم تا برطرف شوند و تیم به شرایط عادی برگردد».

 

چیزی درباره جذب آل‌کثیر نمی‌دانم!

پاکو خمس در واکنش به شایعات درباره حضور عیسی آل‌کثیر در تراکتور، پاسخ کوتاهی به سوال مشترک خبرنگاران داد و با ابراز بی‌اطلاعی درباره این مسئله گفت: «من چیزی نمی‌دانم». خمس در ادامه صحبت‌هایش در پیامی خطاب به هواداران تراکتور گفت: «می‌خواهم به هواداران‌مان اطمینان بدهم که بیشتر تلاش و کار خواهیم کرد تا بتوانیم روند تیم را عوض کنیم. گاهی اوقات روند تیم به گونه‌ای می‌شود که چندین برد پشت سر هم کسب می‌کنیم، اما الان روند خوبی نداریم».

 

سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی در بخش پایانی صحبت‌هایش با امیدواری نسبت به آینده تیم تراکتور گفت: «قطعاً می‌توانیم به روندی برگردیم که همه انتظار دارند. می‌دانم که نتیجه بازی امروز، نتیجه دلخواه هیچ‌کدام از ما نبوده است، ولی کار خواهیم کرد تا بازی به بازی بهتر شویم و پیشرفت کنیم و به آن نتایجی برگردیم که هواداران می‌خواهند. فقط از آنها می‌خواهم که صبر داشته باشند و قول می‌دهم که کار خواهیم کرد تا تیمی شویم که آنها دوست دارند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا