آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انتقام موفقیت‌آمیز میلان از لاتزیو پیش از نبرد سرنوشت‌ساز؛ شوق پرواز

میلان با برتری قاطع مقابل لاتزیو انتقام شکست 4-0 از این تیم را گرفت و به انتظار امتیاز از دست دادن رقبا خواهد بود.

رقابت‌های هفته سی‌وچهارم سری آ فوتبال ایتالیا پس از رسمی شدن قهرمانی ناپولی در این مسابقات، کماکان در کورس کسب سهمیه پر هیجان دنبال می‌شود‌.

میلان با کسب برتری 2-0 مقابل لاتزیو در سن‌‍سیرو موقتاً سهمیه اروپایی بیانکوچلستی را بیش از پیش به خطر انداخت.

در این دیدار که اسماعیل بن‌ناصر و تئو هرناندس تا پیش از دقیقه 30 سرنوشت بازی را رقم زدند، مصدومیت زودهنگام رافائل لیائو در حساس‌ترین مقطع فصل و درحالی که روسونری چهارشنبه شب باید مقابل اینتر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صف‌آرایی کنند، بدترین خبر برای استفانو پیولی بود.

میلان در این دیدار خانگی بازی برتر و باکیفیت‌تری را نسبت به لاتزیو به نمایش گذاشت، در طول بازی اجازه نداد فاز تهاجمی لاتزیو حتی یک شوت در چارچوب به سمت دروازه مایک مانیان شلیک کند و این اولین بار در 3 سال اخیر بیانکوچلستی موفق به تهدید دروازه حریف از چارچوب یک بازی سری آ نشد. آخرین بار آبی آسمانی‌های پایتخت در اکتبر 2020 مقابل سامپدوریا از انجام این هدف عاجز مانده بودند. ارسال پاس گل دوم توسط منیان برای گلزنی هرناندس هم اوج هنرنمایی سنگربان مطمئن روسونری بود.

همچنین در این دیدار، اسماعیل بن‌ناصر سرانجام در سری آ موفق به گلزنی شد و طلسم 3 ساله بازی‌های خانگی از نظر گلزنی در پیراهن روسونری را شکست. او پیش‌تر ژوئیه 2020 برای آخرین بار موفق به گلزنی در سن‌سیرو شده بود و مقابل بولونیا، اولین گل دوران حرفه‌ای خود در سری آ را به ثمر رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

میلان پس از تساوی نابه‌هنگام در هفته‌های اخیر که کسب سهمیه را به خطر انداخته بود سرانجام طعم پیروزی را چشید و 2 دیدار آینده‌اش در سری آ پس از به میدان رفتن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل 2 تیم در خطر سقوط اسپتزیا و سامپدوریا خواهد بود.

شاگردان پیولی تنها یوونتوس را به‌عنوان حریف سرسخت تا پایان فصل پیش رو دارند و در هفته پایانی مسابقات به مصاف دیگر تیم در خطر سقوط، هلاس‌ورونا خواهند رفت و کسب حداقل 10 امتیاز از بازی‌های باقی مانده، احتمالاً سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای میلان قطعی خواهد کرد. ضمن اینکه آنها هرچند سخت اما شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کسب سهمیه از این مسیر را هم دارند‌

با این نتیجه، فاصله لاتزیو تا رتبه پنجم جدول به 3 امتیاز کاهش یافت و در صورتی که یوونتوس موفق به کسب امتیاز از آتالانتا شود، بیانکوچلستی رتبه دوم جدول را به بانوی پیر تقدیم خواهند کرد. این سومین شکست لاتزیو در 4 دیدار اخیر بود و شاگردان ساری در ادامه مقابل تیم‌های لچه، اودینزه، کرمونزه و امپولی به میدان خواهند رفت که از دست دادن سهمیه از کسب آن به نظر سخت‌تر خواهد بود!

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا